Page 12 of 195

Posted: 12 Feb 2010, 05:52
by Oscarr
3.0L motor och en vit kaross, inget kan gå fel nu :D :D

Posted: 12 Feb 2010, 07:04
by pizza
håller med, så de ska se ut... Saknar de konceptet, även om den va lätt effekthandikappad. De här kommer bli riktigt jävla hårt i sommar..

Posted: 12 Feb 2010, 08:15
by r.ivars
pizza wrote:håller med, så de ska se ut... Saknar de konceptet, även om den va lätt effekthandikappad. De här kommer bli riktigt jävla hårt i sommar..


japp, så det är bäst för dig att du inte håller på och är så jävla KÄÄÄÄÄÄÄR i sommar... Men du var ju med jämnt när det var viktigt 2009 så =) i is thankful!!!

Posted: 12 Feb 2010, 09:26
by pizza
Så jävla fint å va kär..... Kolla på Ärtan, han får inte ens välja vilket kök han ska ha å BäckMaestro ska vi inte prata om... Lovely loverboys... Klart jag följer med, det e ju riktigt kul på tävlingarna men det e nästan resorna som e bäst..... Blir Jkpng snart också med Dotz rims, hittar gör vi med Clarion navin cashen tar jag.... Haha, ser fram emot sommaren nu kommer bli galet som vanligt.

Pizza

Posted: 12 Feb 2010, 18:28
by egnesund
klart resorna är bäst!!!! så kul och muppa sig i bilen på vägen, öppna bärs innan emme så han får köra, bara KUL!!!!

Posted: 12 Feb 2010, 20:59
by Klangen
Awesome! :)

Posted: 14 Feb 2010, 02:11
by r.ivars
Vilken helg! Raggarswapmeet är superkul!

Bilen wrecked lackmässigt och görs om, färgen tar sönder ögonen men det är perfekt!

Fixat bälten, fönsternät, lite AN prylar, ny varvräknar som går från 5-9... (man lär se när man ska bjuda på karate i fortsättnignen, den förra hysterisk)..

*vänta in bilrackarn*

Posted: 14 Feb 2010, 09:57
by Bmwandreas
Du får lådadaptern nästa vecka sa han. Vad hade hänt med färgen?

Posted: 14 Feb 2010, 10:41
by r.ivars
Bmwandreas wrote:Du får lådadaptern nästa vecka sa han. Vad hade hänt med färgen?


WUNDERBAHR!

Det vart silikon attack på bilen :/ fattar inte hur känsligt det kan vara under härdningen på lacken.. Det var en skåpbil som vart rekondad med något siliconbaserat i samma lokal sen när lackbåsdörren öppnades vart det haveri :(

Posted: 14 Feb 2010, 10:45
by Pitbull
r.ivars wrote:
Bmwandreas wrote:Du får lådadaptern nästa vecka sa han. Vad hade hänt med färgen?


WUNDERBAHR!

Det vart silikon attack på bilen :/ fattar inte hur känsligt det kan vara under härdningen på lacken.. Det var en skåpbil som vart rekondad med något siliconbaserat i samma lokal sen när lackbåsdörren öppnades vart det haveri :(


Sånt är riktigt tråkigt. =(
Hoppas det går bättre denna ggn. Kör så det ryker!! 8)

Posted: 14 Feb 2010, 11:19
by TreLingon
Pitbull wrote:
r.ivars wrote:
Bmwandreas wrote:Du får lådadaptern nästa vecka sa han. Vad hade hänt med färgen?


WUNDERBAHR!

Det vart silikon attack på bilen :/ fattar inte hur känsligt det kan vara under härdningen på lacken.. Det var en skåpbil som vart rekondad med något siliconbaserat i samma lokal sen när lackbåsdörren öppnades vart det haveri :(


Sånt är riktigt tråkigt. =(
Hoppas det går bättre denna ggn. Kör så det ryker!! 8)


Samma sak hände med mig med i samma lackbox..Adnan var lagom nöjd och lacka om 3 ggr :D Haha

Posted: 14 Feb 2010, 12:22
by Grefven
det är apkänsligt. det finns deodoranter/parfymer med fel kemikalier i som kan få en hel lack att resa sig. så det är noga som fan.

Posted: 14 Feb 2010, 16:54
by Söderling
Vad blir det för borr i nya motorn?

Posted: 14 Feb 2010, 16:56
by Bmwandreas
84.50

Posted: 14 Feb 2010, 18:07
by Söderling
Är det för att behålla så tjocka cylinderväggar som möjligt eller, annars hade det ju vart fränt med en 3.1L M50 :D

Det skiljer ju bara 87cc på min och den. Vilka för och nackdelar blir det med mer slag ist för borr förutom cylinderväggarna?

Posted: 14 Feb 2010, 18:22
by Grefven
kortare slag och mer borr ger i teorin en fördel om man vill varva mer. dessa små skillnaderna kanske är försummbara dock.

Posted: 14 Feb 2010, 18:35
by r.ivars
är kolvhastigheten man vill passa sig för... jag vill varva 8000 så jag tänkte att pure-pf kunde räkna lite och sen förhoppningsvis släppa till på 8000rpm :)