BMW M535i Turbo e28

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

LG

Post by LG »

Den går ju som skinnet.
equipo morado cabeza del pene
erikkihl

Post by erikkihl »

LG wrote:Den går ju som skinnet.

Skapligt i alla fall.... :lol: Men man vill ju alltid ha mera... :wink:
Hardy skivan blev bytt ganska så snabbt efter att du åkt hem, så han allt med några fullgas repor till idag.... 8) :lol:
LG

Post by LG »

erikkihl wrote:

Hardy skivan blev bytt ganska så snabbt efter att du åkt hem, så han allt med några fullgas repor till idag.... 8) :lol:

Blev det en likadan eller en M5 skiva ?
LG

Post by LG »

erikkihl wrote:

P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Bra Erik, nu hoppas jag den är hel tills jag kommer bara :) 8)

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
erikkihl

Post by erikkihl »

LG wrote:
erikkihl wrote:

Knappt så att jag vågar erkänna...... :lol: :wink: Men Håkan (som du träffade) hade en ifrån en Volvo som passade, så jag tog den, orkade inte åka upp till garaget å hämta en annan.... :roll: 8) Men den har i alla fall hållit för 25 hårda mil idag..... :lol: :D :twisted:
erikkihl

Post by erikkihl »

Hollizini wrote:Bra Erik, nu hoppas jag den är hel tills jag kommer bara :) 8)

Får väl se :wink: E ju se himla kul att åka å bränna däck i 200 bara.... :lol: :roll:
Flinty

Post by Flinty »

erikkihl wrote:
Får väl se :wink: E ju se himla kul att åka å bränna däck i 200 bara.... :lol: :roll:

Jag måste bara tala om att jag har gjort det roligaste jag gjort, och då jävlar inkluderar jag både med och utan kläder på :D ,,,,,,

Fy jävlar i havets helvete förbannade satan ,,,,,,,,,, fick vara chaufför från Höljes efter att Erik tagit till flaskan :lol: kan bara meddela att jag ska skriva på pappret direkt att vara med i IOGT-NTO om det innebär att jag får vara förare på denna bil på helgerna,,,,,,,

Jag kan inte med ord beskriva hur det är för en motornörd som mig att få ÄRAN att köra ett sådant monster,,, det är inte ens min bil, jag har inte lagt en krona i bilen, har bara varit med som solidariskt stöd och verktygshandräckning i garaget när Erik skruvat.
Att sedan få tagga ner från 5:an till fyrans växel, klämma plattan i mattan känna det drar iväg som satan sen när turbotrycket kommer ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,då,, då börjar livet.

du ritar lakritsstreck o 200km/h i flera hundra meter på fyran utan problem.

Tack Erik,,,,, tack för att jag fick detta förtroende,, du kommer aldrig att förstå hur underbart det var att köra.

Borde kanske ändra min signatur med " men mest kul har jag med eriks 535 S38 turbo 800 hk,,,,,,,, :roll:

skrivet av en en nära tårögd Daniel "Flinty" från skogen i Torsby
Jag är inte klok, men jag har mer kul helvrickad,,
Pimplaren

Post by Pimplaren »

Låter riktigt brutalt!

Du får lägga upp en film sen :)
MVH Oliver Turbo Turtle

Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Flinty wrote:
erikkihl wrote:

Jag måste bara tala om att jag har gjort det roligaste jag gjort, och då jävlar inkluderar jag både med och utan kläder på :D ,,,,,,

Fy jävlar i havets helvete förbannade satan ,,,,,,,,,, fick vara chaufför från Höljes efter att Erik tagit till flaskan :lol: kan bara meddela att jag ska skriva på pappret direkt att vara med i IOGT-NTO om det innebär att jag får vara förare på denna bil på helgerna,,,,,,,

Jag kan inte med ord beskriva hur det är för en motornörd som mig att få ÄRAN att köra ett sådant monster,,, det är inte ens min bil, jag har inte lagt en krona i bilen, har bara varit med som solidariskt stöd och verktygshandräckning i garaget när Erik skruvat.
Att sedan få tagga ner från 5:an till fyrans växel, klämma plattan i mattan känna det drar iväg som satan sen när turbotrycket kommer ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,då,, då börjar livet.

du ritar lakritsstreck o 200km/h i flera hundra meter på fyran utan problem.

Tack Erik,,,,, tack för att jag fick detta förtroende,, du kommer aldrig att förstå hur underbart det var att köra.

Borde kanske ändra min signatur med " men mest kul har jag med eriks 535 S38 turbo 800 hk,,,,,,,, :roll:

skrivet av en en nära tårögd Daniel "Flinty" från skogen i Torsby

Då tar jag med nya kallingar när jag kommer, gött! 8)

TIG svetsare.
Audi S/RS
oddis

Post by oddis »

Brutaaalt!!

Jeg bor selv ikke langt fra Torsby på norska sidan, så jeg tror jeg må ta meg en tur over å lete etter denna brutale maskin, med kamera :shock:

FILM!
Mattias.o

Post by Mattias.o »

Roligt att det fungerar efter alla motgångar. Kör med insidan bara, att sladda av vägen i farter upp mot 200 är nog inte så hälsosamt.
erikkihl

Post by erikkihl »

oddis wrote:Brutaaalt!!

Jeg bor selv ikke langt fra Torsby på norska sidan, så jeg tror jeg må ta meg en tur over å lete etter denna brutale maskin, med kamera :shock:

FILM!

Du får komma hit med video kameran så skall vi fixa film.... :lol:
erikkihl

Post by erikkihl »

Ikväll ringde LG med glädjande nyheter :wink: Han hade visst varit hos VM och bromsat någon maskin, så hade han diskuterat min maskin med Jocke så det verkar visst som det fanns mer mos i maskinen än vad vi trodde..... :roll: :lol:
Men det där är det bättre om LG kan berätta om, eftersom det var han som pratat med Jocke...
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Erik! Nu är det läge att vi diskuterar pris på en M5 låda som jag vill lägga vantarna på. :D

TIG svetsare.
Audi S/RS
erikkihl

Post by erikkihl »

Hollizini wrote:Erik! Nu är det läge att vi diskuterar pris på en M5 låda som jag vill lägga vantarna på. :D

Du tror inte att jag behöver alla lådor som jag har då.... :wink: Bara väntar på att den som jag har i nu skall säga upp sig... :roll:
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

erikkihl wrote:
Hollizini wrote:Erik! Nu är det läge att vi diskuterar pris på en M5 låda som jag vill lägga vantarna på. :D

Du tror inte att jag behöver alla lådor som jag har då.... :wink: Bara väntar på att den som jag har i nu skall säga upp sig... :roll:

Äsch! Jag tar med mig pengar utifall du blir lite sugen. :) Annars har du väl kopplingen du hade till M30in kvar? 8)

TIG svetsare.
Audi S/RS
Post Reply