Page 12 of 24
Posted: 24 Feb 2009, 16:22
by korre
Nu är jag inte med riktigt vad är de som inte stämmer?
Posted: 24 Feb 2009, 17:40
by Andy_b
det han skrev
så ÄR det
Posted: 24 Feb 2009, 19:23
by ploNe30
Lagat nu då jenz?
Posted: 24 Feb 2009, 20:12
by BeEmVe
jag hänger inte heller med vad som hänt? läst igenom fler gånger men antar att jag e för korkad :S
gått hål i toppen lr vad?
Posted: 24 Feb 2009, 20:28
by Burn0ut
så här ser det ut!
http://www.burn0ut.se/jeenz/toppen.jpg
ny form av vatteninsprutning
Posted: 24 Feb 2009, 20:43
by Nisse Järnet
Då var det inte din jag såg ändå
Hoppas det löser sig iaf
Posted: 25 Feb 2009, 10:39
by jeenz
Inte så bra ^^
Skall försöka åtgärda detta till helgen
Posted: 25 Feb 2009, 12:54
by Micke johansson
haha
alltid lär man sig något. en pelar borr så man kan bestämma djup hade ju inte varit fel
Posted: 25 Feb 2009, 13:00
by jeenz
hade inte gjort någon skillnad på den kanalen iof...
Posted: 25 Feb 2009, 13:10
by Micke johansson
Du Hade kunna sälla in längt?och insätt att det kanske inte gick att borra mer:)
Posted: 25 Feb 2009, 14:38
by jeenz
4,45 mm rakt ned sen sneborra sig ut till kanalen för min del iallafall!
Posted: 25 Feb 2009, 15:21
by wuffee
måste väl gå att försöka gänga i något alu å sedan svetsa skiten?
...
De är nog inga problem att lösa de där
..
Lite plast på insidan av kanalen också kanske
Posted: 25 Feb 2009, 17:20
by jeenz
Skall konas upp lite och svetsas igen =)
Det löser sig säkert, är inte alls orolig, dock så turbinlösningen blir intressant att åtgärda
Posted: 25 Feb 2009, 17:29
by Micke johansson
Fick just ett telefon samtal. du är inte ensam om denna misär jens..
Posted: 25 Feb 2009, 17:35
by jeenz
jasså? va äre dårå?
Posted: 25 Feb 2009, 17:44
by Micke johansson
Samma sak, ligger för mycket svetsfog nere i kylkanalen och du når aldrig fram till slut kommer du till en avgas eller insugs kanal.
Posted: 25 Feb 2009, 17:48
by jeenz
Jo, men för vem har det hänt?