ahahahahah! var tvungna och sluta med grenröret,då vi insåg att det blev för många öl och då har det en viss tendens att spåra ur;) men ska iväg nu till garaget och försöka göra klart det..så jag återkommer med bilder
bilder ifrån dagens arbete,dock så är inte wastegate rören klara men vet hur jag ska dadom så det blir morgon dagens jobb ska tiga ihop grenröret imorgon under dagen:) första grenröret jag har gjort,blev faktiskt riktigt nöjd då jag verklikgen har försökt o få alla rör lika långa
Resgard wrote:Haha har du fuskat med kollektorn Ser ju kalas bra ut nu! Började själv på med en ny kollektor idag, hoppas det blir lite mer plats med den!
japp orkade inte bry mig så jag frågade bäckis istället och han ställde upp så snällt så och fort som fan oxå måste jag tillägga!
hade tänkt och svetsa klart grenröret igår men då fick man reda på att vi inte får svetsa på jobbet något mer,,råder sån jävla diktatur på det här jävla jobbet nu! för min svets krånglar men nu har jag ordnat en kille som ska komma o kolla på den:)
Cruelty wrote:hade tänkt och svetsa klart grenröret igår men då fick man reda på att vi inte får svetsa på jobbet något mer,,råder sån jävla diktatur på det här jävla jobbet nu! för min svets krånglar men nu har jag ordnat en kille som ska komma o kolla på den:)
Surt när dom ska jävlas... blev samma sak på mitt jobb för ett tag sen..
Cruelty wrote:hade tänkt och svetsa klart grenröret igår men då fick man reda på att vi inte får svetsa på jobbet något mer,,råder sån jävla diktatur på det här jävla jobbet nu! för min svets krånglar men nu har jag ordnat en kille som ska komma o kolla på den:)
Surt när dom ska jävlas... blev samma sak på mitt jobb för ett tag sen..
får ni inte ens svetsa efter arbetstid? fan vad sjuka chefer :S på mitt jobb så får jag fixa och doona med egna saker helt utan problem och det är ju en jävligt fin förmån bara man städar efter sig...som man självklart gör då man får doona med eget...surt att chefen ska lägga sig på tvären