Blev/blir det av något med M50 i volvon?flp wrote:det är ju fintboost_ wrote:brum brum ffs pöjkar =)
"hittat" en trevlig snurra till min lekstuga nu iaf, blev en gt45...lagom stor o så, el ja...hoppas den inte stryper org effekten iaf =/
Kan nästan bo i den =)
// nissen från el stockholmobara att skruva ihop den å snyta då
![]()
jag ska köpa kam och svetsa toppen nu, vipporna verkar självdö, så nu får ja köra gammvolvo i nån vecka innan ja får alla delar :S
MVH Micke
BMW 325 E30 Turbo 10.59@211km/h. 643rwhp
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Grahn: blev inge, volvon håller på att självdö den också, enda som funkar är väl i princip motorn. sålde motorn till worres jobbarpolare, han ska bygga isbil
MVH Micke

MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
det stämmer booonie.
gick he bra ute på isen då? 


Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
roligt att det blir nå vettigt av den är karossenflp wrote:det stämmer booonie.gick he bra ute på isen då?

jo då
m10an fick skrika lite
dock lite för halt. riktiga däck hade suttit fint men då orkar vell inte m10an

ta med dig worre nån dag och kom och sladda lite

E34 M50B25 TURBO 11.880 - 191km/h SÅLD
min vippa är ju av, har ju bara fluffomobilen me stelfrusen framdämpare, kör så lite som möjligt med den 

Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
Eftersom att Micke är sämst på att updatera så tänker jag göra det.
Murphy har varit på besök, och Worre är helt övertygad om att JAG är murphy. Låt se nu.
Jag och Ecke blåser upp till Piteå, Sandgren är även han på väg upp för att mappa 2.7:an Mickes.
Vi börjar med att åka på en utställning, det regnar såklart då vi dyker upp. Sandgren mellan landar hos Phredde för att glutta lite vassa volvo prylar.
Tiden går och mer och mer moln och regn hopar sig. Då träffar vi Emil som gubben i lådan och självklart har han med sig laptopen så han tar på sig mappar skorna, nu finns ingen tid att förlora, BlackRace i fällfors på kvällen, men nu ska Emil rädda oss.
Åker ut mot havsbadet och drar några loggar. Vi inser snabbt att tjocka peppe & ecke måste lätta bilen då slicksen tar i hjulhuset på insidan.
Trycket vrids upp mot 1.1 bar peak på 1.4 bar går fett första repan dom drar men då dom kommer tebax sjunger hon ut som en gud, bra snyt konstaterar jag och Ecke.
Dom försvinner utom synhåll och därefter ringer Micke, skiten hade blivit varm 100grader ca då han släppt och börjat motorbromsa, vitrök fanns även med i bilden.
Okej, bogsera hem till Micke. Tar en pizza och inser att vi måste ju rycka toppen och glo.
Det visar sig att toppen är spräckt för hon blandar lite glyka, men det gör inget för Pitebo kan trolla ihop den med tigen
Det vi däremot finner mindre kul är att packnignen gått på 5:ans cylinder och att ena topplocksbulten kom upp med gängorna. Vi fick aldrig tag på någon helicoil gäng så det blev inge snyt.
Förlåt Micke jag ska driva murphy ur mig innan du eller jag ses igen
Murphy har varit på besök, och Worre är helt övertygad om att JAG är murphy. Låt se nu.
Jag och Ecke blåser upp till Piteå, Sandgren är även han på väg upp för att mappa 2.7:an Mickes.
Vi börjar med att åka på en utställning, det regnar såklart då vi dyker upp. Sandgren mellan landar hos Phredde för att glutta lite vassa volvo prylar.
Tiden går och mer och mer moln och regn hopar sig. Då träffar vi Emil som gubben i lådan och självklart har han med sig laptopen så han tar på sig mappar skorna, nu finns ingen tid att förlora, BlackRace i fällfors på kvällen, men nu ska Emil rädda oss.
Åker ut mot havsbadet och drar några loggar. Vi inser snabbt att tjocka peppe & ecke måste lätta bilen då slicksen tar i hjulhuset på insidan.
Trycket vrids upp mot 1.1 bar peak på 1.4 bar går fett första repan dom drar men då dom kommer tebax sjunger hon ut som en gud, bra snyt konstaterar jag och Ecke.
Dom försvinner utom synhåll och därefter ringer Micke, skiten hade blivit varm 100grader ca då han släppt och börjat motorbromsa, vitrök fanns även med i bilden.
Okej, bogsera hem till Micke. Tar en pizza och inser att vi måste ju rycka toppen och glo.
Det visar sig att toppen är spräckt för hon blandar lite glyka, men det gör inget för Pitebo kan trolla ihop den med tigen

Det vi däremot finner mindre kul är att packnignen gått på 5:ans cylinder och att ena topplocksbulten kom upp med gängorna. Vi fick aldrig tag på någon helicoil gäng så det blev inge snyt.
Förlåt Micke jag ska driva murphy ur mig innan du eller jag ses igen

det lilla den blandar via toppen är inte så farligt. blir inte ens vitt på oljestickan. ska dra en spricktest imorn eller på onsdag. det var ju bra att packningen for så vi kunde konstatera att det var därför den käkade glycca
hade varit jobbigare me spricka till förbränningsrummet.. ska passa på att hämta packning å ventiltätningar om dem har hemma i lule.
det var inte pga av mappningen som packningen for loggen såg klockren ut.
MVH Micke

det var inte pga av mappningen som packningen for loggen såg klockren ut.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Mattias Sandgren
- Posts: 622
- Joined: 24 Nov 2005, 21:32
- Location: Sävar/Umeå
- Contact:
Johan vi har väll disskuterat svenska gramatiken förr du och jag ? 
Läker / Läcker, vad sjutton vi är från Norr vi vet inte bättre och jag är säker på att går jag på affärn och ber om pinnbultar får jag då "pinnskruvar".
Ps: En skruv är ett föremål som har "knasiga" gängor och som gärna äter sig själv in i valt material.


Läker / Läcker, vad sjutton vi är från Norr vi vet inte bättre och jag är säker på att går jag på affärn och ber om pinnbultar får jag då "pinnskruvar".
Ps: En skruv är ett föremål som har "knasiga" gängor och som gärna äter sig själv in i valt material.

större delen av "pinnen" är ju bult
bara ändarna som har lite skruv i sig.
de blir iaf en dopad pinnbult ala mästerdick.
får se om vi får ihop skiten igen. börjar bli måttligt less mitt vibrogym till volvo.
MVH Micke

de blir iaf en dopad pinnbult ala mästerdick.
får se om vi får ihop skiten igen. börjar bli måttligt less mitt vibrogym till volvo.
MVH Micke
Mikael Westerlund
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
070-5611667
bra.snyt@gmail.com
Fat people are harder to kidnap
BMW 318is E30 Ombyggt fordon M50 Turbo.
ET 10.44@217km/h
- Mattias Sandgren
- Posts: 622
- Joined: 24 Nov 2005, 21:32
- Location: Sävar/Umeå
- Contact:
Sägert du det såjohankihl wrote:Om man har en har en utan gängor sägert man pinnbult, annars säger man pinnskruv...Mattias Sandgren wrote:Ja, vad säger man? Pinnbult?![]()

Som jag sa till tjejen när vi skulle skaffa hund, "det räcker med en äcklig skruv i lägenheten så det får bli en tik"

Hade varit skoj att få se den(bilen, inte skruven) när man var i fällfors
