Eftersom att Micke är sämst på att updatera så tänker jag göra det.
Murphy har varit på besök, och Worre är helt övertygad om att JAG är murphy. Låt se nu.
Jag och Ecke blåser upp till Piteå, Sandgren är även han på väg upp för att mappa 2.7:an Mickes.
Vi börjar med att åka på en utställning, det regnar såklart då vi dyker upp. Sandgren mellan landar hos Phredde för att glutta lite vassa volvo prylar.
Tiden går och mer och mer moln och regn hopar sig. Då träffar vi Emil som gubben i lådan och självklart har han med sig laptopen så han tar på sig mappar skorna, nu finns ingen tid att förlora, BlackRace i fällfors på kvällen, men nu ska Emil rädda oss.
Åker ut mot havsbadet och drar några loggar. Vi inser snabbt att tjocka peppe & ecke måste lätta bilen då slicksen tar i hjulhuset på insidan.
Trycket vrids upp mot 1.1 bar peak på 1.4 bar går fett första repan dom drar men då dom kommer tebax sjunger hon ut som en gud, bra snyt konstaterar jag och Ecke.
Dom försvinner utom synhåll och därefter ringer Micke, skiten hade blivit varm 100grader ca då han släppt och börjat motorbromsa, vitrök fanns även med i bilden.
Okej, bogsera hem till Micke. Tar en pizza och inser att vi måste ju rycka toppen och glo.
Det visar sig att toppen är spräckt för hon blandar lite glyka, men det gör inget för Pitebo kan trolla ihop den med tigen
Det vi däremot finner mindre kul är att packnignen gått på 5:ans cylinder och att ena topplocksbulten kom upp med gängorna. Vi fick aldrig tag på någon helicoil gäng så det blev inge snyt.
Förlåt Micke jag ska driva murphy ur mig innan du eller jag ses igen