r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - ridå
En sats lager och slipa veven? Känns inte jättedyrt om det inte är värre än man kan ana.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
- Fredriktak
Röstar på den röda, mer "smil per mil" i den asså..
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Fredriktak wrote:Röstar på den röda, mer "smil per mil" i den asså..
Du förstår alltså inte hur mkt Rikard kör gata med den, handlar på Ica, DT på donken, glass på stan, tar den på luncherna på jobbet, hur stöddigt som helst å fisa runt med... Han använder allt å till fullo! Vi river i veckan å kollar lager vev mm, titta skadar inte! Bara ringa, imorrn r jag på sjukan med Ella sin opererades nyss men alla andra dagar
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
r.ivars - E30 HEAVYWEIGHT - ridå
Nej för fan sälj inte!!! Ska du sälja så sälj den röda. Som pizza säger riv och kolla vad som har hänt. Motgångar det har vi alla. Hur kul är det att haft en bil med den effekten som du har i den vita och bygga en halvdan maskin till den röda efter det kommer du aldrig kunna göra. Tror det kommer spåra då med. Nej bit ihop sälj den röda och bygg ihop din vita pärla!
Mvh
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
Fan så surt!!! Långt kvar på säsongen ju
men som Bäckis säger, hur mkt kan gått åt helvete?
Vev, lager och om du har otur så har väl kolvar gått varmt? Riktigt otur så har kammarna också gått torrt?
men som Bäckis säger, hur mkt kan gått åt helvete?
Vev, lager och om du har otur så har väl kolvar gått varmt? Riktigt otur så har kammarna också gått torrt?
-073-7266 822-
325 e36, 558nm 415whp@ 1,2bar Såld
så som jag körde tror jag hela maskin är pajj...
kammar, kolvar, stakar, vev, block, turbo... allt grillat..
dvs 50-60 tusen, lätt att säga att man bör repa men svårare att få till.
edit: på tisdag ska jag riva och se, men jag tror inte på något enkelt..
kammar, kolvar, stakar, vev, block, turbo... allt grillat..
dvs 50-60 tusen, lätt att säga att man bör repa men svårare att få till.
edit: på tisdag ska jag riva och se, men jag tror inte på något enkelt..
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
bara hoppas på de bästa.
varför tror ni alla att bilen bara står?tycker den rullar mycke gata visst den röda blir säkert bekvämare men den vita går med gata inte bara stripp trodde rickard hade bevisat flera gånger att de inte enbart är en strippenraket!!!!!!!!är väl nästan som så att den tillbringar betydligt mer tid på gata än på strippen eller har jag fel??
varför tror ni alla att bilen bara står?tycker den rullar mycke gata visst den röda blir säkert bekvämare men den vita går med gata inte bara stripp trodde rickard hade bevisat flera gånger att de inte enbart är en strippenraket!!!!!!!!är väl nästan som så att den tillbringar betydligt mer tid på gata än på strippen eller har jag fel??
ms racing
Kan väl inte sälja förens den har gått en åtta?
Mikael S wrote:Kan väl inte sälja förens den har gått en åtta?
Jofan, bara skicka ägarbeviset.
Nerå, hoppas det är lösningsbart, håller stort tån.
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
isär med maskin och kolla, kanske som Bäckis sa inte så farligt förutom jobbet...
Känns som det är lite såna enkla fel som ställt till det senast, gasvire, y-kors skruvar ur sig osv var petnoga med allt sånt så det inte blir panikmek in i det sista så sitter nog åttan.
Känns som det är lite såna enkla fel som ställt till det senast, gasvire, y-kors skruvar ur sig osv var petnoga med allt sånt så det inte blir panikmek in i det sista så sitter nog åttan.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
grymt tråkigt Rickard!!....det var en förjävla grymm maskin.....
-vilken jävla uppförsbacke du har haft i år!
såg du aldrig att trycket sjönk förresten?
/mvh
-vilken jävla uppförsbacke du har haft i år!
såg du aldrig att trycket sjönk förresten?
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
- Fredriktak
pizza wrote:Fredriktak wrote:Röstar på den röda, mer "smil per mil" i den asså..
Du förstår alltså inte hur mkt Rikard kör gata med den, handlar på Ica, DT på donken, glass på stan, tar den på luncherna på jobbet, hur stöddigt som helst å fisa runt med... Han använder allt å till fullo! Vi river i veckan å kollar lager vev mm, titta skadar inte! Bara ringa, imorrn r jag på sjukan med Ella sin opererades nyss men alla andra dagar
Röd eller vit, det blir nog hur bra som helst i slutändan viken bil han än satsar på Säger bara gogo, IVARS!
Edit: Tänkte mer på hans egna ord och tolkade lite gnutta missnöjje "Kakburk på 4hjul"
BMW 318iS 16v -90
tycker min vita bil är fantastisk, och skulle aldrig ge upp den om inte något konstigt händer. Stod och jämförde bilarna jag har nu förut och nog för att den röda är skitfin och clean med vanlig gatbilshelbur, så ser den mer ut som en beskedlig nylackad vardagsbil med hamock i när den står brevid den vite..
Vi ska se jag tänkte börja mecka på tisdag ifall jag hinner hem i tid ifrån en kurs i nyköping så man kan göra en skaderapport iallafall, jag har mailat en skrot i stan jag handlar mycket av i jobbet för att se ifall de är intresserade av att hjälpa till med en 330 motor iallafall.
Vi får se, men det ser inte så ljust ut för tillfället tyvärr...
ps. tack för medlidande osv =) och läktarvrålet på mantorp.
Vi ska se jag tänkte börja mecka på tisdag ifall jag hinner hem i tid ifrån en kurs i nyköping så man kan göra en skaderapport iallafall, jag har mailat en skrot i stan jag handlar mycket av i jobbet för att se ifall de är intresserade av att hjälpa till med en 330 motor iallafall.
Vi får se, men det ser inte så ljust ut för tillfället tyvärr...
ps. tack för medlidande osv =) och läktarvrålet på mantorp.
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- m_ellisson
Usch vad deprimerande! :/
Håller tummarna för att allt dyrt klara sig :!
Håller tummarna för att allt dyrt klara sig :!
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
Tråkigt som fasen! Hoppas lite går o rädda iaf! Ev kan jag befria dig från den röda om s2 springer iväg inom snar framtid vilket det verkar som så får du iaf in lite kulor!!
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Kommer inte så långt på stålars för den röde.
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Fredriktak wrote:pizza wrote:Fredriktak wrote:Röstar på den röda, mer "smil per mil" i den asså..
Röd eller vit, det blir nog hur bra som helst i slutändan viken bil han än satsar på Säger bara gogo, IVARS!
Edit: Tänkte mer på hans egna ord och tolkade lite gnutta missnöjje "Kakburk på 4hjul"
snackar du om vin eller?
960 hk e36a
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230
9,65@248 (såld)
yamaha R1 Turbo 277 whp (1,2 bar)
11,0@230