WOHO! engson motor ringde och hade svänghjulet klart nu!
blir stridsmeck imorn med nya lameller ifrån ppf!
min adapterring hade slagit sig vid svarvningen sist, den var bananig utan att vara blålöpt, så hade nog dragit sig vid svarvnigen eftersom den var så tunn..
mitt batteri fick för sig att dö, så varje gång jag fick motorstopp var jag tvungen att puttas igång.
hade skitkul däremot och bilen gick faktiskt mycket bra att köra trots att den var inställd exakt som på strippen, släppte på förspänningen dock efter runda 1.
Men olje y-blocket skruvade ur sig och samtidigt hoppade kabeln ur till oljetrycksgivaren..
motorn nöp utan att jag kunde se något konstigt innifrån bilen sett..
Mina alternativ (eftersom jag aldrig kommer låna pengar till en bil, oavsett om det är firmor, kreditbolag eller banker) :
1. Sälja min röda e30 och ha råd med en snik motor till den vita. = helt fel på alla sätt och vis
2. Sälja den vita och ha råd med en hyfsad motor och det som behöver kompletteras med för att bli bil.
Det här var liksom mycket dåligt.... Men vad ska man göra.
erikjakan wrote:Jag går emot strömmen och säger: Sälj den vita, lägg pengarna på den röda och bygg en snabb banbil som håller mer än 402 meter åt gånger
det är en del av rejsingen, jag sköt troligen ett vevlager i micran med
sälj den viaå bygg vidare på den röda hade jag satsat på,
är ju så mycket roligare att ha en bil som funkar runt hela banan än bara rakt fram som nån tidigare nämnde