okey bara för att du är så på att får jag vell svara då!, inga speciella mods, s38 hx55, remmen till generatorn gav upp trotts ny och trotts kollad linjäritet, märkligt, Har enbart svängdämparen till generatorn inget annat, och kort väg är det, även hjulen är kollade i svarv så skevhet finns inte, men kring 5krpm gick den enligt loggan iaf.
Lagar pasta bolognese och väntar på att kaffepannan ska bli klar! sen blir det iväg och jobba sig lite! man har ju ändå inget bättre för sig! *IRONISK*
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
okey bara för att du är så på att får jag vell svara då!, inga speciella mods, s38 hx55, remmen till generatorn gav upp trotts ny och trotts kollad linjäritet, märkligt, Har enbart svängdämparen till generatorn inget annat, och kort väg är det, även hjulen är kollade i svarv så skevhet finns inte, men kring 5krpm gick den enligt loggan iaf.
Coolt
det var inte dig jag kallade kukjävelsapa utan idioten som snodde mitt loctite lim
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Är på Monday Bar Spring Cruise! Mötte på polaren Fernblom aka "Fernis"
Varit igång nonstop sen 19:00 igår, nu är klockan 02:06 och DJ Showtek drar igång 05:00 idag.. Behöver jag säga att mosighet i skallen börjar krypa fram...
Men men en satans stark grogg till så fixar man det här! Måste ju vara pigg till sexpartyt med 28 tjejer imorgon, tror det blir en riktigt trevlig kväll
Starta precis nybyggade smällan i Evo.... Självklart lite glykol läckage under termostathuset.... Bara riva halva insugs sidan igen så man kommer åt....