long time no seen,
har varit ute och lunchfräst i stan med beemern, vilket var rätt jävla befriande
ställt in bakvagnen rak och fin med nya dämparna, + ändrat lite på stagen
lånat ett släp av aros auto till emmaboda och ett annat uppdrag
här är en ny e30 till mig, GROVT arbete gjort av "Fugitive" på ppf forumet!! Han har fixat alla rost, bytt diverese plåt och helsvetsat alla skarver.. Fantastiskt arbete med underredet också! Sen har chribbe haft chassiet och avesta breddat + suttit i en bur, + min gamla bakvagn och framvagn ifrån min gamla kombi!
Var ju tvungen att ett sånt fint projekt att pyssla med när jag nu känner att jag fått min vite som jag vill ha den, bara underhåll borde inte bli allt för mycket kan man ju hoppas! Så tid och energi finns altså till något mer.. och något lite mer alldagligare kanske som kan gå att regbesikta sen?
sjukt fin med draguppsättning
tanka är kul såhär nuförtin
påväg till emmaboda med pizza emme larsson och frugan
vi checkade in och tänkte åka till topten inbjudningen och ställa ut, men sen vart det körning direkt så vi hann inte med den tävlingen.
värmde på 3an och startade på 2an, det funkar sålänge det spinner...
kränghämmaren gick av i första rundan...
mappade på launchen lite så den kliver iväg bättre... tillslut vart det 1 bar i startladd
9.11 vart bästa tid för dagen med lakrits hela vägen
8an tas nästa gång?
filmklipp sålänge, kommer mer sen
http://www.youtube.com/watch?v=Q7621tbJc4w" onclick="window.open(this.href);return false;