Re: TIIMEYs 328 Touring E36 TEAM ARG
Posted: 15 Sep 2012, 15:48
Tråkigt med kopplingen men det ordnar sig, kämpa på grabben 

Ja tror inte det, tog bort 2mm plåt och satte dit 3mm plåt, har ej märkt av några sprickor eller liknande efter all körning under sommarenFreedrik wrote:Tror du dempertårnet har blitt mye svakere etter at du har modifisert det?
Grom bil med rett stance!
Jorå, ute och kör mest lite hela tidenCarpeDiem wrote:Hur går det med projektet, grabben?
Var en helt vanlig järnvägsövergångTreLingon wrote:Ser bra ut !
Hur låg var järnvägsövergången ?
Körde du med m3gt läppen ?
Jadå allt löser sig, bara ut och ösaCarpeDiem wrote:Tråkigt med läppen och kopplingsraset, men det ordnar sig.
Kämpa på, grabben
Tackar, alltid kul att ut och svina liteandersson91 wrote:bilen lät fint i fagerstalika så dom andra ifrån erat team!
Tackar, ja någon timme har man lagt ner.ahberg wrote:suttit o läst hela tråden nu. grymt snyggt bygge![]()
alltid trevligt med massa motgångar, men lyckan när man får det att fungera igen efter ett jäkla slit gör de värt mödan
NTCRS wrote:Jag har alltid åkt svetsat när det är sladda som gäller, kan aldrig riktigt lita på en lamelldiff till 100%. Blir jämnare ställ och returer med svetsat![]()
Sen vet jag inte hur pass bra det håller när ni åker delad axel, håller drivaxlarna? På stela volvo-axlar brukar man få ha ett gäng ståendes..
Jävligt schysst bygge du har!
MVH