Bäckis wrote:Den kan ju aldrig väga 1100kg med dig i, då har du gjort en bragd.
Som minst vägde min E21:a 890kg tom, då var det flippfront utan innerskärmar, helt skrapad, lättborrade dörrar och lexanrutor på alla ställen inklusive frmarutan. Huv och skuff i 3 lager kolfiber, så mkt lättare blir den fan inte. Tankad med förare hade jag då 1010kg på vågen.
Vad hade du för slutfart med G-tech? Iof rätt irrelevant då den gamla modellen är helt kass. Gå ihop och köp en Pro comp, den har jag och den stämmer utmärkt mot tidtagning.
Nej den väger nog mer än den gör orginal nu, har som sagt inte lättat något alls förutom att huven är urkapad invändigt.
Slutfarten har jag för mig va 116 mph.
Jo skulle haft den nyare modellen, men man kanske får tillfälle att köra med riktigt tidtagning och klister nån gång i sommar.
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
CorsaManiac wrote:Du får sätta Håen i den så gör den en tia utan problem
Haha nejdu han provade den en gång förra året och då höll ett räcke på att bli i vägen när rumpan stack iväg
Förhoppningen är att den ska göra en 10 med mig bakom ratten, sen om de är realistiskt de vet jag inte, men jag ska försöka lyckas med de alla fall, annars finns ju alltid HBD där får man ju 1500:- för den haha.
Haha nejdu han provade den en gång förra året och då höll ett räcke på att bli i vägen när rumpan stack iväg
Förhoppningen är att den ska göra en 10 med mig bakom ratten, sen om de är realistiskt de vet jag inte, men jag ska försöka lyckas med de alla fall, annars finns ju alltid HBD där får man ju 1500:- för den haha.
Ja du får ju tillbaks skatten oxå.
Ja just de, de blir ju en slant ändå, kan man vara full en helg för haha.
Blire nå Tullinge för dej?? skulle va kul å se vad den går för, Jag å Emil å den andra Tony ska ner å kolla om vi inte blir allt för fulla i Chevan på Cruisingen imorrn
CorsaManiac wrote:Blire nå Tullinge för dej?? skulle va kul å se vad den går för, Jag å Emil å den andra Tony ska ner å kolla om vi inte blir allt för fulla i Chevan på Cruisingen imorrn
Tyvärr blir de inge Tullinge för mig, har fortfarande inte hittat felet.
Har inte hållt på nått alls med bilen den här helgen, men imorn tänkte jag kolla lite igen, men jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter, men tänkte alla fall ha såpavatten på alla tänkbara ställen de kan läcka och sen ställa bilen på launch control, så får jag ha med lite folk som kan kolla om de bubblar nånstans, annar vet jag inte va de kan vara.
På fredag börjar Långsta cupen och jag hoppas verkligen att bilen är race ready då.