r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
pelko wrote:pizza wrote:ja, inte alla som ser skillnad på fungerande bil och en leksak i plast som åker trailer.. Förstår din röst isåfall, hoppas du känner Lukas, annars e de ju bara dålig smak, mened stämmer inte heller eftersom du åker jävligt fin M3... Hoppas man får se e30in lackad å klar snart, bilderna ser lovande ut
Haha, det gick hem. Ironin blev roligare utan smiley
Självklart röstade jag på IvarZ
Mvh
Mupp!!
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
r.ivars wrote:bara för att ni är så jävla snälla ska den ställas ut med en spretans ny 3.0 liters bigblockare ifrån ppf
// Richard Clark - BMW M3 e30
5100.se - Motorsport för alla!
5100.se - Motorsport för alla!
r.ivars wrote:in och rösta på min gamla dräpare nu, så det blir lite effektmonster bland alla plastraketer
http://www.bilsport.se/dotzridercontest/index.php
Är där med den här bilden :
http://www.bilsport.se/dotzridercontest/cars/b_4b733862c6841.JPG
Host.. fanns ju ett till effektmonster och tyskstål bland plasten!
*behöver man ens lägga till denna:
http://www1.garaget.org/archive/43/42140/36491/36491-1369139.jpg
..eller vad säger herrn själv som hänger här, Hells racing
Last edited by ramberg on 11 Feb 2010, 19:53, edited 1 time in total.
pizza wrote:ja, inte alla som ser skillnad på fungerande bil och en leksak i plast som åker trailer.. Förstår din röst isåfall, hoppas du känner Lukas, annars e de ju bara dålig smak, mened stämmer inte heller eftersom du åker jävligt fin M3... Hoppas man får se e30in lackad å klar snart, bilderna ser lovande ut
Inte direkt som den åker trailer överallt och inte körs på hemmaplan om du tror det? Kooz Mazda alltså.
Jorm wrote:pizza wrote:ja, inte alla som ser skillnad på fungerande bil och en leksak i plast som åker trailer.. Förstår din röst isåfall, hoppas du känner Lukas, annars e de ju bara dålig smak, mened stämmer inte heller eftersom du åker jävligt fin M3... Hoppas man får se e30in lackad å klar snart, bilderna ser lovande ut
Inte direkt som den åker trailer överallt och inte körs på hemmaplan om du tror det? Kooz Mazda alltså.
Nej absolut inte, den är jättesöt, verkligen.... Önskar jag kunde bygga en fullskale kopia av en leksak men jag har inte kunnandet tyvärr och då är det skönt att de finns andra som kan.....
MEN, hantverket på bilen e grymt, de ska han ha all respekt för, har faktiskt tittat riktigt noga på den men den va mer välbyggd än jag trodde....
Back to topic, E30 big block.
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
om man endå bara hade ett projekt
saaben borta nu.. äntligen!
dagens epok.. bottendelen såld! Leverans nästa lördag.. Så man lär börja direkt för att det ska kunna monteras i lugn och ro utan stress! Visserligen slår man ihop m50 sovandes men endå..
bräklen missbruk = viktigt
vissa har skinnsoffa... andra har värsta sortens bmw stolar, värsta kontorstolen och värsta brassestolen!
en del av m50ins vinnande koncept oljemunstycken rensprängda
axel på plats utan stödgördel/oljepump.. Ska dras med moment och siliconas fast. Lär lösa bröstkåpa och ny packbox till den först.. Min nuvarande sitter oljereturen i.
Tips till alla som plockar isär för underhåll på vintrarna.. marinera hela skiten i WD40/5-56 eller låt oljan hänga kvar tills det är dags att slå ihop, så slipper man ytrosten som annars blir..
Nya specen har jag nog skrivit ut tidigare, blir altså bmw "bigblock" hela 3.0liter.. Snart uppe i volym tillräckligt för startmotorkraft till en v8...
saaben borta nu.. äntligen!
dagens epok.. bottendelen såld! Leverans nästa lördag.. Så man lär börja direkt för att det ska kunna monteras i lugn och ro utan stress! Visserligen slår man ihop m50 sovandes men endå..
bräklen missbruk = viktigt
vissa har skinnsoffa... andra har värsta sortens bmw stolar, värsta kontorstolen och värsta brassestolen!
en del av m50ins vinnande koncept oljemunstycken rensprängda
axel på plats utan stödgördel/oljepump.. Ska dras med moment och siliconas fast. Lär lösa bröstkåpa och ny packbox till den först.. Min nuvarande sitter oljereturen i.
Tips till alla som plockar isär för underhåll på vintrarna.. marinera hela skiten i WD40/5-56 eller låt oljan hänga kvar tills det är dags att slå ihop, så slipper man ytrosten som annars blir..
Nya specen har jag nog skrivit ut tidigare, blir altså bmw "bigblock" hela 3.0liter.. Snart uppe i volym tillräckligt för startmotorkraft till en v8...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- m_ellisson
Ofan va gött med M50B30
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar