S-performance wrote:Jag har till ena sidokjolen och båda framskärmarna!
Skulle jag kanske kunna låna det till helgen, kan komma på fredag eftermiddag/kväll och lämna veckan efter?
Man bör väl kunna vända den till kjolen och få det att passa?
Buren börjar närma sig klar, ska på lite klarlack också bara!
Tid är bokad på US-Bilinredningar i Trelleborg i Januari då stolar och instrumentbräda ska sys om, svart mocka med röda sömmar blir det, precis som innetaket!
Ibland undra jag vafan man håller på med, någon vidare plan på inköpen har man då inte.
Detta behövdes verkligen inte i denna fasen på bygget, man vad gör man inte när priserna ligger på rätt nivåer
och habegäret blir förjävla stort?
jimpa_jimmie wrote:Ibland undra jag vafan man håller på med, någon vidare plan på inköpen har man då inte.
Detta behövdes verkligen inte i denna fasen på bygget, man vad gör man inte när priserna ligger på rätt nivåer
och habegäret blir förjävla stort?
Härligt bygge du har!
Vart fick du tag i detta spakställ? Ha begäret växte ju minst en decimeter som sagt
Eller om du vill punga ut 2800:- finns dom och köpa av en kille på rejsa!
Känner igenom mig som fan IOM köp prioriteringen.. Köpte mig ett m-tech II paket fast jag inte ens har en 88-ans e30 haha. Men nån ggn blir det väl av, en ggn m-tech II alltid m-tech II
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
e30Tompa wrote:Irp säljer dessa. Kring 2200:- inkl frakt på ebay
Eller om du vill punga ut 2800:- finns dom och köpa av en kille på rejsa!
Känner igenom mig som fan IOM köp prioriteringen.. Köpte mig ett m-tech II paket fast jag inte ens har en 88-ans e30 haha. Men nån ggn blir det väl av, en ggn m-tech II alltid m-tech II
Paulius ( IRP ) har slutat leverera dessa till slutkind i Sverige via fb o ebay sägs det ...
Hänvisar alla dem kunderna till mig då han inte hinner med att tillverka/leverera allt så snabbt som det krävs via fb / ebay för att kunderna inte ska bli sura... Jag lagerhåller hela hans sortiment i Sverige så gott det går med den höga efterfrågan det är på produkterna.
Och för 2200sek hittar jag inga spakar.. Han har annons på ebay för morsvarande 2500sek + 175sek i frakt och då ingår inte fästet heller vilket man lär behöva
Med snabb huvudräkning så inser man snabbt att det inte lönar sig att försöka handla den utomlands. 2800sek är rätt pris för denna grymma spak.
Har vi tur kommer dessa snart säljas hos Landets bästa och kundvänligaste företag i branschen...