det blir fint tror att mister 375 är redo att ösa luft som fan...
är den någon som har et drag 10.5/28-15 tillsalu så hör av er.....
mvh
Satt precis och läste en tråd angående däck och Hoosier Quick Time Pro verkar vara ett bättre alternativ än MT sulorna, bättre grepp och stabilare i högre farter om man kör på en preppad bana. Mycket effekt och manuell låda tillsammans med drag radialer brukar väl mest säga pling i drivlinan om man inte kör mycket där det är lite halkigt. Tänkte bara tipsa dig
Edit, gäller MT et Street.. QTP däcken är kapabel till 1.3 60-fot med 1600kg bil.
tips är bra får man aldrig för många av. street däck funkar ej bra i dom små dimensionerna som vi måste ha tillsammans med delad bakvagn det har vi prövat men på en riktig bakvagn är saken anorlunda...
har åkt 10/26 et drag nu i år och är nöjd som fan men dom tog slut nu så jag ska testa 28or nu istället tror det blir bra som fan med lite höjd...
Hittat någon anledning till att stiftet gick sönder? Vilka stift kör du, bosch xr4:or?
Mvh/ Anders
tjenare
har ej hittat någon anledning fel värmetal kanske
har alltid åkt orginal bosch stift och det har funkat perfekt och stiften har sett bra ut..
sen prövade jag några ngk stift (dumjävel!!) den gick bra men alla ser förjävliga ut och ett smälte som resulterade i 2 krokiga ventiler men dom gick att rädda och allt annat klarade sig skall kolla över mitt soppa system att allt är ok och nu blir det bosch xr4or
Hittat någon anledning till att stiftet gick sönder? Vilka stift kör du, bosch xr4:or?
Mvh/ Anders
tjenare har ej hittat någon anledning fel värmetal kanske
har alltid åkt orginal bosch stift och det har funkat perfekt och stiften har sett bra ut..
sen prövade jag några ngk stift (dumjävel!!) den gick bra men alla ser förjävliga ut och ett smälte som resulterade i 2 krokiga ventiler men dom gick att rädda och allt annat klarade sig skall kolla över mitt soppa system att allt är ok och nu blir det bosch xr4or
mvh
Tror också att det det är vettigt att kolla soppasystemet, en polare brände sönder ett stift och mer eller mindre alla ventiler var brända pga ett tätt soppafilter, inte alla filter som gillar e85.
Lycka till med reparationerna.