Tss, bara för att Robin tror att han får saker gjort närå, skämt o sido.
Som sagt, handlar inte om att jag "ligger hemma och sover" hela tiden. Haft mycket nu på sistonde med skolan, med massa nationella och annat blajj. Dessutom spelar det ingen roll om jag nu skulle stressa ihop det och hinna till i år. Det saknas pengar.
Men tänker inte bygga bilen annorlunda bara för att det gör de. Jag väntar hellre då. Tänker bygga bilen exakt så som jag har tänkt mig. Inte på något annat sätt
Så hellre satsar jag på ett förbannat bra år 2010
Last edited by FugitivE on 25 Mar 2009, 00:25, edited 2 times in total.
FugitivE wrote:Tss, bara för att Robin tror att han får saker gjort närå, skämt o sido.
Som sagt, handlar inte om att jag "ligger hemma och sover" hela tiden. Haft mycket nu på sistonde med skolan, med massa nationella och annat blajj. Dessutom spelar det ingen roll om jag nu skulle stressa ihop det och hinna till i år. Det saknas pengar.
Men tänker inte bygga bilen annorlunda bara för att det gör de. Jag väntar hellre då. Tänker bygga bilen exakt så som jag har tänkt mig. Inte på något annat sätt
Så hellre satsar jag på ett förbannat bra år 2010
har ni redan nationela :s eller håller ni bara på med förberedande övningar?
känns som man kommer få ig i svenska ialla fall för min del fattar ingenting av det muntliga och skrifliga tyvärr :s
pelko wrote:Vet inte om jag vågar skriva här vad jag fick på nationella
Du skrev väl massa saker om Hiirvi satana? haha
Skoja bara min gulliga finne
Alex: Vi fick ett papper med massa olika förslag, som just angår påverkan och engagemang som årets nationella handlar om(?).
Valde en text som heter "att bo i stan eller på landet".
Sen var det bara att skriva ner det man ska ta upp, på Pm:et som läraren ska ha, sen stod man bara och snacka lite om ämnet i sig i 5min fanns mycket andra lättare saker också, om man inte ville ta just den.
ajjemen, ja känns precis som man kommer få ig ialla fall, läraren får det att låta a krångligt medans hon säger att det kommer att gå som en dans det här ska ni se :s .det där med pm har vi också gått igenom och massa ja inte kommer ihåg just nu ^^
Nu ska vi inte vara så negativa här va bara skriva pm:et sen snacka lite och försöka låta att man har hållt på med skiten massvis med dagar och långa nätter