Robin_e30 320 turbo -89
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
uppdateringarna kommer min bäste polare alfred:d ehhe ne me njag e inte så van vid e30 turvo men ja laddar mellan o.7 och 0.8 nu och ja tycker att den går ritkgit bra körde ifrån m3 e36 3.0 upp till 140 från stillastående den dagen mirre "tack" bytte motståndet i min megasqurt box bilen är i hopa nu kommer vilder på de snart Mvh Robin
Detta är för er som vill veta hur min motor är byggd!
Motor:
M20/B25
oringad m20b20topp
Frästa orginal kolvar
original stakar
packningar, lager och ringar är bytt
Allt ballancerad
B20 topp, dubbla ventil fjädrar
Egen byggd grenrör med T04E turbo och 42mm WG
60mm dumpventil
2,5" tryckrör i rostfritt
3" rostfri downpipe, resten 3" också rostfritt med 2 dämpare en i mitlen och längst bak
Stor intercooler med 3" anslutningar fick av min sponsor alfred:D
den där mirre här på forumet är vädligt duktig tycker jag hehe:D
Motor:
M20/B25
oringad m20b20topp
Frästa orginal kolvar
original stakar
packningar, lager och ringar är bytt
Allt ballancerad
B20 topp, dubbla ventil fjädrar
Egen byggd grenrör med T04E turbo och 42mm WG
60mm dumpventil
2,5" tryckrör i rostfritt
3" rostfri downpipe, resten 3" också rostfritt med 2 dämpare en i mitlen och längst bak
Stor intercooler med 3" anslutningar fick av min sponsor alfred:D
den där mirre här på forumet är vädligt duktig tycker jag hehe:D
Spinx Postat: tis 6/mar 2007 22:38 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Trisst med olyckan, hoppas du repar dig snabbt!!
Lider med dig!!
ja tackar ska opereras väntar på operation men jag mår bra till förhållade hur bilen ser ut. krossat all inredning i bilen näst intill och tack spinx robin
--------------------------------------------------------------------------------
Trisst med olyckan, hoppas du repar dig snabbt!!
Lider med dig!!
ja tackar ska opereras väntar på operation men jag mår bra till förhållade hur bilen ser ut. krossat all inredning i bilen näst intill och tack spinx robin