Stämmer. EDC. Kör tillräckligt hårt länge och systemet slår ifrån pga överhettningSten wrote:Styrs den inte av ABS då,är ju inte knapp som gamla S4....eller....?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Stämmer. EDC. Kör tillräckligt hårt länge och systemet slår ifrån pga överhettningSten wrote:Styrs den inte av ABS då,är ju inte knapp som gamla S4....eller....?
hmm, måste han jag fått baxaxeln av sagt fel då. för han sa att den var till en s6 men den har vaccumstyrd arm.fr3drik wrote:Stämmer. EDC. Kör tillräckligt hårt länge och systemet slår ifrån pga överhettningSten wrote:Styrs den inte av ABS då,är ju inte knapp som gamla S4....eller....?
Blir nog riktigt trevligt när man kan justera in lite själv.Bmwandreas wrote:Har ikväll satt på ett MaxxECU pnp på min S6. Vi får se vad den orkar ladda:)
Spännande,det enda du gjort är att plugga in sprutet alltså?Bmwandreas wrote:Har ikväll satt på ett MaxxECU pnp på min S6. Vi får se vad den orkar ladda:)
S6 har väl mer eller mindre den rejälaste linan, betydligt bitigare än Rs2an.ippe wrote:Lät ju trevligt!
vad tar ni för den pnp satsen?
Hur är drivlinorna på dessa, orkar dom med 500whp med tukt?