Page 2 of 3

Re: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 20 Apr 2013, 09:15
by Sarja88
Image

Image

Image

Re: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 05 Jun 2013, 14:27
by Sarja88
ungefär såhär långt har jag kommit sen sist haha ! tiden räcker inte till då jag hjälper polaren bygga sin bil :)

Image

Sv: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 05 Jun 2013, 15:41
by TIMGTR
Bytt garage? Vi har nog gjort lika mycket sen sist haha ;) segt när man vet att det inte blir klart inför denna säsongen...

Re: Sv: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 05 Jun 2013, 22:23
by Sarja88
TIMGTR wrote:Bytt garage? Vi har nog gjort lika mycket sen sist haha ;) segt när man vet att det inte blir klart inför denna säsongen...

ja det blev så :) haha ja motivationen är ganska låg :P

Re: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 03 Jul 2013, 05:45
by Sarja88
lite har hänt i garaget! inte mkt men det blir väll lätt så när man får kid:P men tanken är väll att få iväg maskinen på borrning :) så är någon villig att sponsra med borrning osv så hojta till :D :D

Image
Image
Image

Re: Sarjas E30 Turbo M50 2,8 -87

Posted: 03 Jul 2013, 05:47
by Sarja88
Va tvungen att säta och rensa upp lite då polarn röjt ... så då passade jag på att lägga iordning gobitarna :)

halvtaskig bild men aa kolvar,stakar mm
Image

även kopplingspacketet :)
Image

även garage moppen fick va med :D
Image

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 04 Jul 2013, 22:49
by Sarja88
Sådär nu har jag rensat ur maskinen och väntar på att skicka iväg den på borning och lite massage av toppen..

Det enda sura är nu att min 2,8L vev är helt spårlöst BORTA :( :(

Image

2,5L veven
Image
Image

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 12 Jul 2013, 22:20
by Sarja88
riktigt skitig topp :) men försöker ragga nån bra tvätt :)
Image




SEN UNDRAR JAG OM NÅGON VET HUR MAN PILLAR BORT PIGGARNA FÖR ATT TA BORT ORIGINAL BRICKORNA :)?
Image

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 23 Jul 2013, 16:50
by Fernis1
Du tar inte bort brickorna du använder original även fast du kör med arpbultar.

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 23 Jul 2013, 20:10
by Sarja88
ääh kan inte tänka mig att brickan skulle spricka så kör på dom!

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 24 Jul 2013, 06:21
by Fernis1
Var ju det jag sa att man kör med original :D det håller

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 26 Jul 2013, 12:38
by Ripper
Ser ut som du hittat toppen på typ havets botten hehe :mrgreen:

Hitta motivationen igen och ös på 8)

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 27 Jul 2013, 10:13
by Sarja88
haha man kan tro att den kommer därifrån samma med blocket men innehållet är fint som snuset :)

ja motivationen är inte som bäst nu :P hjälper 2 polare att få ihop sina bilar så min får vänta och få småpill då och då :)

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 31 Jul 2013, 20:36
by Sarja88
äntligen fick jag hem nya vxl spaken :) samt montera i stol och lite mätare :)

Image

Image

Image


Mer saker är påväg men eftersom folk är så lata och ska ha semester så tare ju dubbelt så lång tid :P

Sv: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 01 Aug 2013, 21:45
by Sarja88
ImageImageImage

5cm på denna sida ! Är jävligt nöjd :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Sv: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 01 Aug 2013, 21:49
by Sarja88
Fick även hem endel av soppa systemet :D
Image


JiiihaaaaImage

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Re: Sarjas E30 Turbo 2,8L -87

Posted: 01 Aug 2013, 22:25
by mr_z
Ser bra ut, har du köpt an slang från kl?