Bmw*Alex wrote:du funderar inte på å byta plats på exp kärlet ?
mvh
Jag försökte att förstå dig, men det är omöjligt! Om det passar, använda alla så enkelt språk som ni kan, att även jag förstår det. Ni kan språka också engelska - det är lättare för mig.
mvh
Jag försökte att förstå dig, men det är omöjligt! Om det passar, använda alla så enkelt språk som ni kan, att även jag förstår det. Ni kan språka också engelska - det är lättare för mig.
hän meina jos sä oot miettynyt vaihtaa paikka tuo säiliö jossa täyttää jäähdytin neste....
mvh
hän meina jos sä oot miettynyt vaihtaa paikka tuo säiliö jossa täyttää jäähdytin neste....
T. Johnny
Aa, ok. Jag ska inte byta platsen, eftersom här är expansionskärl:
4.5" downpipe som krympas till gamla 3" rör. Jag tänkte att det skulle vara resonlig att göra 3.5" eller krossad 4" rör, men 3" är tillräckligt stor nu i början.
Fint. Fundera dock både en och två gånger på om du vill ha bränsleledningarna i kardantunneln. Jag har sprängt en kardan i hög fart och vet vad som händer.
Dra hellre ut ledningarna till balken i golvet. Där ligger de också skyddade.
Inte kul me kardanhaveri o bränsleledningar bredvid.
O under ligger avgassystemet ..