Undrar jag med =)Danneeandersson wrote:Vart hittade du coilovers till e34?Mvh
Hur gick det för dig då?Dawe_A wrote:Har fått mina strongflex nu o de verkar toppen. Ska montera i helgen
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Undrar jag med =)Danneeandersson wrote:Vart hittade du coilovers till e34?Mvh
Hur gick det för dig då?Dawe_A wrote:Har fått mina strongflex nu o de verkar toppen. Ska montera i helgen
Det som skiljer är hårdheten på dem. Den gula "sport" har samma hårdhet som powerflex och lämpar sig mer för race m.m..Silverboy wrote:Är det nån skillnad på färg, förutom färg givetvis
Den gula är betydligt hårdare än powerflex. Den röda har jag inte klämpt på självrockker wrote:Det som skiljer är hårdheten på dem. Den gula "sport" har samma hårdhet som powerflex och lämpar sig mer för race m.m..Silverboy wrote:Är det nån skillnad på färg, förutom färg givetvis
medans den röda är lite mjukare och är till för vanligt gatåka.
Allt står på sidan under "red or yellow"
jag har beställt från Ksport, med 55mm fjäderben för "svetsning", till e34. De har nu även färdiga kit för e28 med 55mm ben.Danneeandersson wrote:Vart hittade du coilovers till e34?Mvh
Det finns nog tyvärr inga såna strongflex, är dem helt slut så är det nog original som gäller..Dawe_A wrote:
Sen blir det direkt upp på lyften och byte av alla bussningar, någon som vet vart man kan få tag på strongflex eller liknadne till de där 4 bärarmsfästerna bak samt diffen? Finns ju ingenstans..
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30" onclick="window.open(this.href);return false;
nr 2 på bilden, skall tydligen vara 4 likadana. Är detta någon speciell "glid/fjädrings/excentrisk" historisk bussning eller ? 1000kr /st på bmw ?![]()