Det lär ju finnas en 540 läpp på köravstånd oxå så jag kan vänta. Skicket är högprioriterat så jag kikar görna på den. De ska ju va olackade så det e noga vettu.
Då är jag helt ute och cyklar. Jag har hela tiden fått för mig att de är i svart plast som exempelvis en is-läpp eller vanliga lister.
Men då spelar ju yt-skicket ingen roll annat än att de ska vara hela så de inte smakat på trottoarkanter.
Fundera på ett pris och skicka pm. Jag kan ringa bmw eller kolla smiedmann och höra oxå för jag har ingen direkt prisbild. Antar att de inte är guld värda begagnat som exempelvis m-tech II till e30.
nu har ja hämmtat luftintaqgen till spoilern. dom har varit svarta som du sa men dom behöver ändå en lack annars är dom fina å hela. skicka ditt nr så skickar jag bilder.har du kollat nypris om dom går köpa dvs.
nja har sett typ andra färger på 540 som har bilens färg på hela spoilern.men om dom nu måste va svart så är de ju bara blåsa på svart förstår inte problemet. men de e jag .sen är plasten svart så en del kan ju va olackade som dörrlister mm.
nicke.t wrote:nja har sett typ andra färger på 540 som har bilens färg på hela spoilern.men om dom nu måste va svart så är de ju bara blåsa på svart förstår inte problemet. men de e jag .sen är plasten svart så en del kan ju va olackade som dörrlister mm.
För att det är skillnad på lackad svart och olackad typ abs-plast
Har skickat pm till Nicke.t för det verkar som det är lackat på många när man googlar. Kanske är en årsmodellgrej eller är folk flitiga med att lacka. Alternativ är några snåla.