Ja men nu är de
tammefan dags att dra en liten
update!
Det börjar äntligen närma sig uppstart så småningom,
Jag håller på att koppla in vipecet, har ungefär halva kvar att löda. sen så skall de göras en anslutlning för tomgångsmotorn, fixas vevhusvent, och ja. lite småpill, inget märkvärdigt.
drog idag de sista kopparrören från turbon till laddtrycksventilen och lödde kablarna från den så då vart de klart. men i det stora hela så är det snart dags för upstart. men finns ju lagom att göra efter det... typ köpa däck och fälga på, ställa in coilovers. få bilen att gå lagom okej, osv. men bara biljäveln startar så lär de flyta på
Här kommer de några bilder som tänkt lägg opp.
De va ju typ såhär de såg ut senast jag uppdatera..
Men sen har man ju inhandlat en hel del grejsimojs
Ivars föredetta vipec, väldigt passligt pris!
förresten så är de ju 3,5" hela vägen från turbon och bak.
inhandlade två styckna Sparco sprint V stolar, lösningen fick bli så här
väldigt behändigt när man skall in i baksätet, då man kan skjuta upp/fram stolen bra mycket med org fästen!
Och så vart det ju trångt då med org lutning och en hx55a + 3,5"!
värmematta på!
Blästrade, slipade och lackade fälgarna, de blev vitt de! synd att fälgarna är smala som cykeldäck.
tryckte dit några brytare, är väl tänkt att ha 2 olika laddtryckskurvor på två av dem.
försökte ha så lite mätare som möjligt. har oljetryck och boost till vänster vid rutan. och sen en mtx-l bredbandslamda eller hur nu modellen hette. men den får bli nån annan stans där man slipper bli bländad av blinkeriet.
och såhär ser det väl typ ut nu då när man håller på å löder
Hitta några ruttna bilder på grenrör och avlopp och lite jox
Ja de va väl allt det i princip
ska försöka hålla lite tätare mellan uppdateringarna från och med nu