Page 2 of 2

Posted: 23 Dec 2005, 19:11
by B00ST
ja ja sa ju det ritade hejdlöst på 3an =) ja då vart ja liiiite svettig

Posted: 24 Dec 2005, 03:29
by Drullen
Kul hade vi där iaf, och alla bilar var hela på hemvägen.. Så en lyckad kväll trots allt :wink:

Posted: 24 Dec 2005, 11:16
by bmwpatrik
B00ST wrote:ja ja sa ju det ritade hejdlöst på 3an =) ja då vart ja liiiite svettig


Ritade den av att du bara gasade, tycker de låter smått imponerande om maskin var orginal 340hk?

Hur mycke väger bilen?

Misstror dig inte bara undrar.

MVH Patrik

Posted: 24 Dec 2005, 11:42
by worre
det är ju det härliga virdet 8)
me en 3.5a ritar en e30 ganska fint med :wink:

Posted: 24 Dec 2005, 11:44
by bmwpatrik
På trean?

Va har man för däck då?

Man kanske ska skaffa sig en M5 snurra om dom är så starka orginal.

MVH Patrik

Posted: 24 Dec 2005, 12:00
by Mackanoz
Det är det jag menar.

Tror inte ens det går, låter för otroligt för att vara sant

Hade själv 3,6an i min.

Posted: 24 Dec 2005, 12:55
by TurboRobban
kunde min kompis rita saltlakrits på 2:an me sin dieselmerca från 70 talet så tvivlar ja inte på att en e30 med M5 motor klarar de på 3:an :D

Posted: 24 Dec 2005, 13:05
by bmwpatrik
Menar du stå still å burna och sen rita iväg? De kan jag tänka mig.

Men jag misstror ingen som sagt, men tycker de låter grymt imponerande om en standard M5 motor i en E30 ritar hejdlöst på trean om man åker och sen gasar på så att den ritar lös på trean hejdlöst.

MVH Patrik

Posted: 24 Dec 2005, 13:11
by TurboRobban
skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak

Posted: 24 Dec 2005, 13:20
by worre
TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak



menade så lät kanske fel :oops:

Posted: 24 Dec 2005, 13:20
by Mackanoz
TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak


Jag har som sagt en 3,6a i min E30 och det går inte att spinna på 3an.

245-40-18

Posted: 24 Dec 2005, 13:24
by worre
kan ju bero på vad du har för utvx i diff och dyl
215 45 17 eagel f1 svarvade då upp mina däck innan vintern på 2an 3an.. :oops:

Posted: 24 Dec 2005, 20:44
by Drullen
Mackanoz wrote:
TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak


Jag har som sagt en 3,6a i min E30 och det går inte att spinna på 3an.

245-40-18


Ja har fått min e30 b25 att spinna på 3an =) Från blött underlag till tort (race) Sen tog de fäste..

Men i detta fallet snackar BOOST om race.. Han körde race och den spann på trean, asså 1an/2an sen 3an, nog om spekulationer nu.. Nu e faktan lagd

Posted: 25 Dec 2005, 14:08
by bmwpatrik
Japp då får man tacka för att du klargjorde.

Grymt imponerad.

MVH Patrik