E30 cab med m5 motor som går igenom besiktningen??
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
B00ST wrote:ja ja sa ju det ritade hejdlöst på 3an =) ja då vart ja liiiite svettig
Ritade den av att du bara gasade, tycker de låter smått imponerande om maskin var orginal 340hk?
Hur mycke väger bilen?
Misstror dig inte bara undrar.
MVH Patrik
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- TurboRobban
Menar du stå still å burna och sen rita iväg? De kan jag tänka mig.
Men jag misstror ingen som sagt, men tycker de låter grymt imponerande om en standard M5 motor i en E30 ritar hejdlöst på trean om man åker och sen gasar på så att den ritar lös på trean hejdlöst.
MVH Patrik
Men jag misstror ingen som sagt, men tycker de låter grymt imponerande om en standard M5 motor i en E30 ritar hejdlöst på trean om man åker och sen gasar på så att den ritar lös på trean hejdlöst.
MVH Patrik
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- TurboRobban
skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak
TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak
menade så lät kanske fel
TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak
Jag har som sagt en 3,6a i min E30 och det går inte att spinna på 3an.
245-40-18
Mackanoz wrote:TurboRobban wrote:skulle kunna tänka mig att de går om han börjar rita på 1:an sen 2:an och forsätter upp på 3:an när han kör iväg liksom, men ja tvivlar på att man kan köra normalt på 3:an sen trycka på och den börja rita hejdlöst, men säger dom att dom har gjort de så måste de ju vara sant, annars förstår ja inte vitsen att ljuga om en sån sak
Jag har som sagt en 3,6a i min E30 och det går inte att spinna på 3an.
245-40-18
Ja har fått min e30 b25 att spinna på 3an =) Från blött underlag till tort (race) Sen tog de fäste..
Men i detta fallet snackar BOOST om race.. Han körde race och den spann på trean, asså 1an/2an sen 3an, nog om spekulationer nu.. Nu e faktan lagd
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod