Page 2 of 3
Posted: 08 Jan 2006, 11:15
by Martin H
magnus wrote:ja da vi må prøve at race imod hinanden når sæson´en starter igen
Ja lige så snart min motor kører, er jeg klar på det..
Posted: 08 Jan 2006, 11:37
by Aleex
Jag har en polare som har ett sånt agregat på sin bmw, Han körde av 2 axlar...Sen så började de att plocka isär sakerna...
Då visade de sig att de inte skruvar ihop sakerna med locktigt....
Sen tog de hem en nu, plockade isär och satt ihop allt med locktigt.....funkar klockrent nu
Posted: 08 Feb 2006, 13:13
by magnus
update 8/2 06 nu mangler jeg kun rør og udstødning
Posted: 08 Feb 2006, 13:22
by bmwpatrik
Hur får du volymen till 2,8? Blir väll 2,7 med dieselveven?
MVH Patrik
Posted: 08 Feb 2006, 13:26
by magnus
det er fordi at korvelerne er 85 mm, det gir 2798 ccm
Posted: 08 Feb 2006, 17:44
by bmwpatrik
Aha okej.
Posted: 09 Feb 2006, 21:43
by magnus
Posted: 03 Mar 2006, 23:10
by bemmerfanatic
hei! liker grillen din,hvordan har du laget den? eller er det noe man får kjøpt?
takk:-) nice project!
Posted: 04 Mar 2006, 16:27
by magnus
home made
4 stk grill spartlet sammen med glasfiber
Posted: 11 Mar 2006, 19:21
by magnus
Posted: 02 Apr 2006, 19:46
by magnus
Posted: 15 Apr 2006, 18:42
by bemmerfanatic
er det orginal mitsu evo 6 stempler?
Posted: 15 Apr 2006, 20:57
by magnus
yes, de koster 7800 dkr
Posted: 15 Apr 2006, 21:12
by St3v3
Varför har du satt luftfiltret direkt på turbon istället för där du hade det förut?
Posted: 15 Apr 2006, 21:54
by bemmerfanatic
magnus wrote:yes, de koster 7800 dkr
ok.. hva er forskjellen på de og de som andre kjører med da?
Posted: 16 Apr 2006, 15:42
by magnus
de giver en lav kompression, ikke andet..
jeg skal have dem fra web shoppen til min anden motor (500 hk)
Posted: 12 May 2006, 12:08
by magnus
nu mangler jeg bare justering af megasqurit