Page 2 of 2

Posted: 25 Oct 2006, 07:46
by Bmwandreas
Tror du att du får så mycket bättre fäste med E-34 bakvagnen då?
Vad körde han med M5 dubbelturbon för 60-fot?

Jag körde 1.54 med 10" slicks.

Posted: 25 Oct 2006, 15:48
by peppe
Jag tror inget, hoppas väll mera.

Men bättre däck är väll ett steg i rätt riktiging. Sedan att den är fullt justerbar samt ska ha coilovers borde väll dra sitt strå till stacken då man fått justera in det?

Dom åker nog ned mot 1.5 sec i 60-fot skulle jag gissa på.

Posted: 26 Oct 2006, 15:22
by peppe
Då denna bilen körde tröjjan förra året så gjorde han då den sjukaste starten på gatan jag någonsin har sett en RWD bil göra.

Fast då räknar jag inte jänke bilar med 42" breda däck, så bakvagnen funkar rätt fint.

Posted: 26 Oct 2006, 17:16
by tobbe tlrecond
peppe wrote:Då denna bilen körde tröjjan förra året så gjorde han då den sjukaste starten på gatan jag någonsin har sett en RWD bil göra.

Fast då räknar jag inte jänke bilar med 42" breda däck, så bakvagnen funkar rätt fint.


Vem gjorde vad.!!!! :roll:

Posted: 26 Oct 2006, 18:01
by peppe
tobbe tlrecond wrote:
peppe wrote:Då denna bilen körde tröjjan förra året så gjorde han då den sjukaste starten på gatan jag någonsin har sett en RWD bil göra.

Fast då räknar jag inte jänke bilar med 42" breda däck, så bakvagnen funkar rätt fint.


Vem gjorde vad.!!!! :roll:


Vad är det du inte förstår? Låt bli min köpes tråd om du inte har några M5 bärarmar åt mig...

Posted: 30 Oct 2006, 21:13
by peppe
U P P

Posted: 31 Oct 2006, 22:53
by peppe
Ser ut som jag har hittat grejjor, avaktar för att få höra om skicket på dem :)

Posted: 31 Oct 2006, 23:10
by Tingsdalsracer
peppe wrote:Ser ut som jag har hittat grejjor, avaktar för att få höra om skicket på dem :)


Stort grattis :wink: