Page 2 of 2
Posted: 01 Oct 2006, 19:07
by TurboFall
hartge wrote:TurboFall wrote:Aleex wrote:Bara för att ja skulle ha den omgående så betalat jag faktiskt inte vad som helst....
Sen att den kostar 700 på BMW spelar ingen roll.....
Letar vidare
Det har väl en jävla stor roll om den kostar 700 ny.
Du resonerar fel tycker jag
nytt komplett kostar 1500 på bmw
tycker med att resonemanget e fel o 300 i dagens läge e ju bara godispengar !
asså jag menade ju att 300 inte äns är nåt att tjaffsa om
Posted: 01 Oct 2006, 20:10
by hartge
Aleex wrote:hartge wrote:TurboFall wrote:Aleex wrote:Bara för att ja skulle ha den omgående så betalat jag faktiskt inte vad som helst....
Sen att den kostar 700 på BMW spelar ingen roll.....
Letar vidare
Det har väl en jävla stor roll om den kostar 700 ny.
Du resonerar fel tycker jag
nytt komplett kostar 1500 på bmw
tycker med att resonemanget e fel o 300 i dagens läge e ju bara godispengar !
300 spänn är inte dyrt men sen ska det skickas o de kostar 150 spänn kanske...Då kan jag lika bra det de på en skrot här...
ja du får väl tycka att jag har valt fel hobby då, hehe
300 spänn är inte ett skit vad jag har bekostad
säg 300 med frakt då ....kan du sova i natt då?
Posted: 02 Oct 2006, 19:39
by Aleex
Såg medelandet nu! Jag nu kan jag sova den här natten
Vad de ifrån 325?De e kanske lika på 320?
Posted: 02 Oct 2006, 20:53
by Strandholm
skiljer på 240 och 260 lådans spakställ då dom är av olika längd. men det GÅR att använda ett 240 spakställ på en 260 låda, spaken blir bara lite mer framåtlutad..
Posted: 02 Oct 2006, 21:20
by hartge
Aleex wrote:Såg medelandet nu! Jag nu kan jag sova den här natten
Vad de ifrån 325?De e kanske lika på 320?
ja från en 89
Posted: 02 Oct 2006, 21:30
by Aleex
Men på en tds låda så ska man kanske använda 325 stället då..
Posted: 02 Oct 2006, 21:47
by Brox
ingen som hade ett spakställ som passar in på en orginal m50b25 från en 525 som ligger i en e30 just nu?
tror det ska vara en e36 325 spakställ som passar??