Pitbull wrote:Hur gör ni med frakten till Sverige?
inte klart än,men vi har några löst diskuterade lösningar på de me
men ska det monteras så är det enkelt,bara plocka bilen ren,åka båt hela 2timmar lämna av bilen
mvh
Jo, det är ju ett alternativ.
Va är det för material samt dim?
Hur många bilmodeller har ni jiggar till?
Vill ha pris på en fullbur med dubbla dörrsträvor, kryss bak. sträva under panelen samt snesträva mellan övre rutsträva och huvudbågen. Utan MacP stagen.
Gäller en E34.
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
larsson wrote:hulta i dragracing måste huvudbågen vara 45*3 om det inte gäller ett helt rörrams chassi eller om ni bygger i crmo..
M V H larsson
kan du visa mej sidan på sbf där detta står,jag vet inte hur många gånger jag kollat och jag har iallafall inte hitta några sådana uppgifter,men ja kan ha missa
-Men, jag förstår inte vad det hela går ut på? alltså jag menar varför uppfinna hjulet 2ggr? En vanlig crmo dragracebur kostar ca 4-5k i dagens läge....och det är hur fina som helst. Jag har köpt 2 burar av gubben GUSS och dom sitter som en smäck i tex e30....
Om du nu menar att skräddarsy en bur för en viss bil, så förstår jag dig...då kan man bygga hur fränt som helst men då stoppar nog tyvärr inte några 10k, om man räknar på material och tim kostnad.
Detta var absolut inte menat på något negativt vis utan jag förstår bara inte hur du menar? vad menar du med förskjutningar i bockningen?
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033