Posted: 25 Jul 2010, 01:44
Svetsdiff suger ö.h.v.
Drivaxel dödare.
Drivaxel dödare.
pizza wrote:Nej de passar inte, ska du åka riktigt så e det bara å svetsa alla, men det totalsuger på gatan.
Pizza
pizza wrote:tyvärr fel, Rs lådan kom September -95. S4 lådan med stålhuset tål mer än Rs lådan, ganska mkt kraftigare drev mot 'vanliga' s2/s4 lådan, den har även biffigare än Rs. Sen tål de huset mer, spricker inte som 6vxl kan göra. Rs4 lådan klarar riktigt bra med effekt och passar med annan växellådsbalk.
så diesel veven passar rakt i aan motorn?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
155mm.BRUZZE wrote:så diesel veven passar rakt i aan motorn?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
vilja stakar köra man me?
Verkligen inte. De blir kortare än orig inte längre.M-techer wrote:155mm.BRUZZE wrote:så diesel veven passar rakt i aan motorn?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
vilja stakar köra man me?
Bmwandreas wrote:Verkligen inte. De blir kortare än orig inte längre.M-techer wrote:155mm.BRUZZE wrote: så diesel veven passar rakt i aan motorn?
vilja stakar köra man me?
155mm stakar kör man med om man ska köra diesel block och std kolvar.Bmwandreas wrote:Verkligen inte. De blir kortare än orig inte längre.M-techer wrote:155mm.BRUZZE wrote: så diesel veven passar rakt i aan motorn?
vilja stakar köra man me?
Men är det bara med standard innehåll i S4:a motorn ? Då förutom dieselveven ?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
eller så kjøper du nya kolvar med uppflyttad kolvbultBmwandreas wrote:Verkligen inte. De blir kortare än orig inte längre.M-techer wrote:155mm.BRUZZE wrote: så diesel veven passar rakt i aan motorn?
vilja stakar köra man me?
Nej, stakar bör/ska bytas för effekter över 450 häst.CrazyVikingsRacing wrote:Men är det bara med standard innehåll i S4:a motorn ? Då förutom dieselveven ?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
menar han inte om det är standard "storlekar å längder" bortsätt från veven eller hur skulle man göra me tex stakarna om man kör org kolvar?Hollizini wrote:Nej, stakar bör/ska bytas för effekter över 450 häst.CrazyVikingsRacing wrote:Men är det bara med standard innehåll i S4:a motorn ? Då förutom dieselveven ?Bmwandreas wrote:Enklaste och bästa setupen:
Audi S4 motor.
Dieselvev.
Då blir den 2.5-2.6 lit . Botten blir extremt mycket bättre än en 2.2 lit. Ca 1500 rpm bättre spool.
Lite putsad topp och ett par milda kammar.
Har kört över 800 whp och 950 nm med det.
Kolvarna är bra std.