M20b20 skänkes

Sälj dina trimdelar

Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast

wuffee

Post by wuffee »

mattisE30tk wrote:
wuffee wrote:Jaha! de va de grövsta! Men tog han bara toppen absolut inget annat? Är ju en bit upp till e-tuna ändå.. Men, jag vill väll ha botten också då.. Jädra bäckis! :evil:
Du kan ju åka förbi stockholm och hämta den motorn också. Då kanske det blir mer värt åkturen.
Jo de är väl sant iof!

Amplify:
vart i stockholm bor du? Och när skulle du vara hemma på fredag?

Mvh
Uffe
Strandholm

Post by Strandholm »

2 mil utanför stockholm. kallas Värmdö. :) Bara att ligga på motorvägen tills den tar slut så är du framme vid mitt garage.

Är det nått speciellt du är ute efter? har en hel hög med grejjer som blev över när jag bytte motor ^^

_tror_ jag är hemma hela dagen på fredag. efter 4 är det iaf bombsäkert

det som finns att hämta:
*block, med vev, stakar, kolvar och oljepump, (väger ett par kilo, minst sagt ;) )
*topplock
*luftmassemätare
*insug
*fördelare, rotor tändkablar
*grenrör + komplett avgassystem

sen lite slangar och svänghjul och sådant skoj..

sen ett par trasiga e30 diffklumpar som går att laga.. med svetsen, om du gillar Agadiff :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
wuffee

Post by wuffee »

Ja, men då säger vi väl de! Pm:a era telenummer så jag kan ringa å cheka på fredag så att ni är hemma!

JAg tar allt i m20b2x väg som ges! Jag får sno gammelgubbens 245 å fälla sätet sen så måste de rymmas mycket skrot!

Mvh
Uffe
wuffee

Post by wuffee »

De kanske är så att du har kompressor motorn kvar i din 325 touring mattias? DÅ skulle ju DU Deljojjo kunna åka med mig å provköra den å eventuellt köpa skiten! :wink:
Strandholm

Post by Strandholm »

mattisE30tk wrote:
wuffee wrote:De kanske är så att du har kompressor motorn kvar i din 325 touring mattias? DÅ skulle ju DU Deljojjo kunna åka med mig å provköra den å eventuellt köpa skiten! :wink:
Inga problem. Så klart grabben ska köra lite kompressor bil :D
Kom upp till stockholm, jag vill också pröva :twisted:
Strandholm

Post by Strandholm »

hehehe, kan betala bensinen jag förbrukar under min åktur eller som aftonbladetredaktionen hade sagt. VANSINNESFÄRD! :twisted:

Va faktist i eskilstuna i lördags och köpte M paket, synd att du inte var där med röda mattan utrullad och erbjöd åkturer ;)
Strandholm

Post by Strandholm »

:lol: :lol:

Någon i det där garaget där bakom posten. Kommer sitta som ett smäck på min touring efter jag lackat det Alpinvitt :roll: :roll:
Strandholm

Post by Strandholm »

Nää det var inte emil. Det var det paketet som emil skulle byta till sig... men jag han före :D emil blev också lite sur när han fick höra att jag inhandlat det :twisted: :twisted:

Kan sukta dig med lite bilder om någon vecka när det kommer tillbaka från lack ;);)
DelJoJJo

Post by DelJoJJo »

wuffee wrote:De kanske är så att du har kompressor motorn kvar i din 325 touring mattias? DÅ skulle ju DU Deljojjo kunna åka med mig å provköra den å eventuellt köpa skiten! :wink:
Klart ja e på till E-tuna.. men kan inte åka förrens efter tolv vettu =).. hmm, om du ska till sthlm också så kan ja vänta i hallstahammar sålänge å limma lite på en brud? :P
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
wuffee

Post by wuffee »

Ja men de blir perfekt! Du kan testköra mattias jädra kompressorbil medans jag lastar å sedan bär de fasen av till värmdö å de blir då inga avsläpp på vägen för att du kan ragga.. ikke! Du ska ju hålla mig sällskap på vägen för tjyven!

Men visst, vi kan sätta fast mot e-tuna vid 12:00 tiden.. De tar ju inte många timmar upp!
DelJoJJo

Post by DelJoJJo »

wuffee wrote:Ja men de blir perfekt! Du kan testköra mattias jädra kompressorbil medans jag lastar å sedan bär de fasen av till värmdö å de blir då inga avsläpp på vägen för att du kan ragga.. ikke! Du ska ju hålla mig sällskap på vägen för tjyven!

Men visst, vi kan sätta fast mot e-tuna vid 12:00 tiden.. De tar ju inte många timmar upp!
Men ja har inget ärende i värmdö.. de e ju du din pajas som ska dit bara jy.. e bara 3,5 mil till hallsta eller nåt ju =)
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Post Reply