Grefven wrote:överdragsklädel på förarstolen. sen rätar du ett 30-tal torskkrokar så de är raka som spjut. sen sticker du dom nästan helt genom en frigolitbit i lämplig storlek och trär även ihop öglorna med fiskelina. sen placerar du detta under överdragsklädseln.
när de hoppar in i bilen för att meka ut stereon så har de 30 långa hullinga upp i aset och de får antagligen operera sig i 6 timmar för att få bort dom. de får likaså sitta i biljäveln hela natten och vänta tills någon hittar dom på morgonen. sen får ambulanspersonalen klippa ur honom och bilklädseln medans du står och flabbar åt dom.
GLÖM INTE ATT DU GJORT DETTA SÅ DU SJÄLV RÅKAR HOPPA IN I BILEN!
läst det förut, vore riktigt kul o pröva, dock lär man väl åka på böter eller dylikt för att skadat det lilla aset,
på en polares jobb hade dom problem med att nån gjorde inbrott i skåpen, så dom riggade en färgbomb, sånna som ska färga sedlar tror jag, o se på fan när skået var öppet o det var grönt i taket tillomed, veckan efter kom det en grön kille o sa upp sig hehe
Frågan om, om man åker dit faktiskt.
Är ju fortfarande DIN egendom de brutit sig in i.
Dom har ingenting att göra där.
Men man får väl göra som i staterna, sätt dit ett klistermärke om att de kan skada sig vid inbrottsförsök.
Då har du varnat och bör hålla i rätten om det skulle gå så långt?
Instämmer!
Man har rätt att göra vad man vill med sin egendom....ingen kan väl säga något om man är machosist alt fakir!?
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
haha. du får skriva en lapp med texten "jag är fakir och detta är mina fakirbil" på rutan.
allvarligt så hade jag skitigt i om jag åkte dit eller inte. man lär inte hamna på Hall anstalten ändå. 23åringen (alla svenskar omnämns med namn i tidningarna) i landskrona som dödade en tant på en parkering fick ett år och tre månader. att kroka en tjuv lär inte ge mer.
Grefven wrote:haha. du får skriva en lapp med texten "jag är fakir och detta är mina fakirbil" på rutan.
allvarligt så hade jag skitigt i om jag åkte dit eller inte. man lär inte hamna på Hall anstalten ändå. 23åringen (alla svenskar omnämns med namn i tidningarna) i landskrona som dödade en tant på en parkering fick ett år och tre månader. att kroka en tjuv lär inte ge mer.
se till å inte ha några brända skivor/mp3s i bilen bara som snuten får syn på när dom lossar skurken. då blir det fängelse och miljoner i skadestånd. "fildelning och mordförsök, men mest fildelning" kommer anklagelsen lyda
Warulv wrote:men mest fildelning" kommer anklagelsen lyda
jag brukar alltid reta arbetskamraterna som är 40+åriga fildelare av stora mått.
de lipar när jag kör med ett obes släp till soptippen osv. och när jag påminner dom att de begår brott som i många fall döms värre än våldtäckt, dråp och rån. så är inte det alls samma sak.
jag har även tipsat dom om att gå in i videobutiken med en stor bag och stjäla alla de senaste filmerna för det lär de bara få lite böter för i värsta fall.