man kan veva ner rutorna så kan de inget säge enl en på motormössan
Fint att komma in på besiktningen med helt nerrullade framrutor, sedan gjort något med elen så det inte går att hissa upp dom, jag är tveksam att det skulle hålla.
Jag körde svartaste filmen på mina fram, blev dock aldrig stoppad, men vid besiktning slet ja bara dän det, bara man får en flick går de hur lätt som hälst att få bort å filmen kostar ju bara 150kr typ
Thörn wrote:man kan veva ner rutorna så kan de inget säge enl en på motormössan
Fint att komma in på besiktningen med helt nerrullade framrutor, sedan gjort något med elen så det inte går att hissa upp dom, jag är tveksam att det skulle hålla.
enligt en bekant på bilprovningen så ger dom en 2a numera om dom inte kan köra upp rutorna för att se om du har film monterad.
tittar man ner i springan så ser man att rutan sitter där,så det är bara att snällt åka hem och fixa elhissen å komma tillbaka.
iaf på den bilprovningen jag besiktat på med tidigare bilar.
jag har tonat runt om, men man får se till att ha så pass ny bil att man slipper besikta skiten. det är bara länsman man får holla koll på
Viper89 wrote:Jag har monterat elhissar i mina bilar pga toning runt om. Slår dem på blåljusen så är det bara hissa ner rutorna och trycka på bakrutevärmar knappen så går gick dem helt plötsligt "sönder". Enkelt och polisen tar sig en funderare när dem inte hittar några dolda knappar hehe
Annars finns det ju en väldigt hemlig knapp till elhissarna på just e28. Tror den sitter typ vid höger knä om man sitter på förarplatsen.
Viper89 wrote:Jag har monterat elhissar i mina bilar pga toning runt om. Slår dem på blåljusen så är det bara hissa ner rutorna och trycka på bakrutevärmar knappen så går gick dem helt plötsligt "sönder". Enkelt och polisen tar sig en funderare när dem inte hittar några dolda knappar hehe
Annars finns det ju en väldigt hemlig knapp till elhissarna på just e28. Tror den sitter typ vid höger knä om man sitter på förarplatsen.