Page 2 of 2

Posted: 11 Aug 2006, 18:00
by Aleex
Jag har iallafall sett 2 olika längder framför mig...De kanske e olika till lilla o stora klumpen?

Posted: 11 Aug 2006, 18:57
by peppe
Aleex wrote:Jag har iallafall sett 2 olika längder framför mig...De kanske e olika till lilla o stora klumpen?


Dom passade då imellan lilla och stora för mig, var bara att stoppa dit.

Posted: 13 Aug 2006, 21:38
by peppe
Ska jag måsta tillverka egna axlar? VIll inte åka tilL Pite på höst tävlingen utan att ha med mig ett par extra...

Posted: 14 Aug 2006, 17:36
by powerpak
Du skulle varit på Mantorp peppe, där beställde vissa kompressortouringåkare drivaxlar via speakern..och fick napp.

flera gånger..

Posted: 18 Aug 2006, 20:18
by peppe
powerpak wrote:Du skulle varit på Mantorp peppe, där beställde vissa kompressortouringåkare drivaxlar via speakern..och fick napp.

flera gånger..


Synd att jag var i Åmsele och försökte köra sönder E30in då ;)

Posted: 19 Aug 2006, 12:14
by Nisse977
Jag fick tag på 325i/M3 drivaxlar. Men när jag fick hem dem tyckte jag att de hade lite glapp precis som mina gamla 320i axlar... Så nu letar jag vidare.

Om du inte är lika känslig som jag när det gäller lite glapp så kan du ju köpa dem av mig! Jag vill helst ha 100% glappfria axlar.. om det nu finns några?

:wink:

Posted: 20 Aug 2006, 16:21
by peppe
Vad kostar dom sig?

Drivaxlar är en förbruknings vara, mina var inte alls glappa. Nu efter typ 20 arga starter så glappar dom fint. Dom blir tokiga av aga diffat eller arg lamell diff då tar dom självmord rätt snabbt. Iaf om man kränger med gatdäcken och gör snäva vändningar.

Men pris på dem?

Posted: 21 Aug 2006, 11:22
by Nisse977
peppe wrote:Vad kostar dom sig?

Drivaxlar är en förbruknings vara, mina var inte alls glappa. Nu efter typ 20 arga starter så glappar dom fint. Dom blir tokiga av aga diffat eller arg lamell diff då tar dom självmord rätt snabbt. Iaf om man kränger med gatdäcken och gör snäva vändningar.

Men pris på dem?

Du har fått PM!

Mvh