BMW 1602 2,5tic
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw02touring
Ang Bil
Tjena shit denna bilen var ju brutalt fett!! najs färg desutom!! har sjävl 2 st 02:or en 1802 touring från 74 och en bmw 2002 tii race objekt som jag håller på att sätta ihopa!! detta är mina två första bilar!! jag vill oxå kunna bygga turbo just nu håller jag på att sätta ihopa ett projekt jag köpte för 2 veckor sedan eller försöker iaf är ny på detta med bilar men jag skall lära mig eller försöker iaf bilen är en tii som är helt rensad på grejer sitter guss fullbur i och med koni dämpare runt om och turbo breddning runt om!! bilen är en gammal rally bil tydligen änligt förra ägaren!! motor som sitter i är en trimmad motor nord motor med 200 hästar i!! trimkam trim kolvar m.m även bmw sport låda med 1:an ner diffadbakaxel från e21 m.m!! om jag sätter ihopa bilen skall den då reggas som ombyggt fordon med buren osv? eller vad sa besiktigen om din bil? besiktigad med turbo godkännd isåfall? ha det bra mvh joel
Bmw 02 Lover..