Vision79 wrote: Tyvärr det är alldeles för dålig respons här och för mkt skitsnack
Dålig respons?? Vafan det händer ju ingenting... Bara några bilder på en fet bil och sen lite bling/performance prylar som ligger på golvet och skräpar Sätt fart nu så blir det respons!
Vision79 wrote: Tyvärr det är alldeles för dålig respons här och för mkt skitsnack
Dålig respons?? Vafan det händer ju ingenting... Bara några bilder på en fet bil och sen lite bling/performance prylar som ligger på golvet och skräpar Sätt fart nu så blir det respons!
Nä men ja orkar inte skriva..Bullen och Bruzze mobbas så mkt bara för min kompis har en fin bil *snyfft*
Nä men skämt o sido..d blir ingen tråd nu eftersom han köpte en E92 M3 Coupe´ ist för 335:an och den är såpass komplett så en tråd känns onödig.
bullen! wrote:Kan du inte lägga upp en bild på dig själv? Har nog aldrig sett dig med på några bilder i din egen E30tråd ens.
Är nyfiken på vem vision är bara.
Varför skulle man lägga upp en bild på sig själv i sin projekttråd? Snacka om att solka ner forumet med dygnsnack och påhopp.
detär ju inte ovanligt att folk syns i sina trådar. Man vet ju hur många aktiva här ser ut så polare ofta hållt i kameran. Menar du att folk skulle diskutera hur snygga eller fula personerna är? Det tror jag inte.
ON Topic: nya m3 måste vara en drömbrukis. Drn standarden skulle jag vilja hålla jag oxå.
jeenz wrote:är de ovanligt att de kommer från herr bullen då?
att säga saker du inte håller med om är inte att snacka dynga. Jag ljuger sällan och motiverar ofta mina svar. Medhåll begär jag långt ifrån alla gånger.