Om du orkar så skulle du backat insugskammen så den ger effekten högre upp i varv, då kan du få längre register. Men vad ska du använda den till? Dragracing?
Bmwandreas wrote:Om du orkar så skulle du backat insugskammen så den ger effekten högre upp i varv, då kan du få längre register. Men vad ska du använda den till? Dragracing?
Det har du rätt i men jag är nöjd såhär, ska ju vara en gatmotor för alla ändamål =)
Bmwandreas wrote:Om du orkar så skulle du backat insugskammen så den ger effekten högre upp i varv, då kan du få längre register. Men vad ska du använda den till? Dragracing?
Det har du rätt i men jag är nöjd såhär, ska ju vara en gatmotor för alla ändamål =)
Drullen wrote:E de nån som åkt så mycket hk på gata här genom tiderna änns ? Hajjen kommer blir en riktigt dräpare..
Grattis Dr. Bruan ! Kul att de lirar..
Jag kör typ samma effekt med min M5a, fast oftast kör jag grundladd (1,3bar= 800hk) på gatan. Då greppar de på 4an
Men 1000hk så slirar de i alla växlar och farter jag har vågat pröva
Drullen wrote:E de nån som åkt så mycket hk på gata här genom tiderna änns ? Hajjen kommer blir en riktigt dräpare..
Grattis Dr. Bruan ! Kul att de lirar..
Jag kör typ samma effekt med min M5a, fast oftast kör jag grundladd (1,3bar= 800hk) på gatan. Då greppar de på 4an Men 1000hk så slirar de i alla växlar och farter jag har vågat pröva
GRATTIS till monster effekt!!
Det låter trevligt!!!
Tack så mycket för alla glada kommentarer!
Nu ska bara biljävlen bli klar lite kvickt men det är nog värre med det pga husköp.. Får sikta på is-sesongen och emmaboda =)
Ska se om jag lyckas klåpa ihop en liten bromsfilm.