Page 2 of 6
Posted: 05 Nov 2009, 19:36
by nicke.t
ingen helhets bild?
Posted: 06 Nov 2009, 01:32
by E28
xtiz wrote:Ägaren är verkligen supernoga och tänker igenom allt. Bilen är väldigt välbyggt. Kul !
Ahh, Piltans 240!
Supernoga är ingen överdrift.
Posted: 25 Nov 2009, 20:16
by Dawe_A
hehe hur går det fritte?
o ja, piltans 240 är rättså pedant ihopsatt om man säger så
Posted: 12 Dec 2009, 03:30
by CrazyVikingsRacing
Lycka till! får man snylta en åktur i framtiden då? måste få igång suget o motivationen:P haha¨
MVH
Posted: 12 Dec 2009, 04:32
by JWSE30
gott att den rullar igen =)
Posted: 12 Dec 2009, 09:43
by Grefven
touring e så ballt =)
Posted: 12 Dec 2009, 10:46
by B00ST
köp min diesel då bullen =)
Posted: 12 Dec 2009, 10:47
by Grefven
jag kan byta mot turboturken men då vill jag ha en peng oxå.
Posted: 14 Dec 2009, 00:59
by e30 344i
xtiz wrote:Då var man tillbaka efter bromsning.
Verkar som ja behöver porta toppen och hitta nån vettig kam.
357.9 hk och 497.3 nm blev de vid 1 bar.
Vid 1.37 bar gav den 363hk så nåt tog stopp.
Nån som har en vassare kam liggandes.?
Gott Fritts! de ligger två z45 kammar på säljes..
Posted: 14 Dec 2009, 01:09
by _Kalle_
Min första motor gav 458whp @ 1.4 bar med svarvade kolvar, oportad topp, z45-kam och garrett gt37.
Så en kam gör stor skillnad
Posted: 14 Dec 2009, 14:14
by CrazyVikingsRacing
Man kan ju bara gratulera till dom fina siffrorna!
MVH
Posted: 14 Dec 2009, 15:03
by mbma
grattis till fina siffror:) har du några papper på kruvan? det skulle vara kul att se=)
Posted: 14 Dec 2009, 15:11
by Ludde_
Fan det blev ju gott med mos Fritte!
Mappade ni något under bänkningen eller körde ni på din gatmappning?