mobiltelefoner (touch)

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

ramberg

Post by ramberg »

Bin_Larsson wrote:
Bödvar wrote:
Falck wrote:Köp ingen sony K850i. sämsta skit som någonsin tillverkats.

Nä dra åt helvete, sämre skit får man leta efter.

usch

instämmer i klagokören!! min går inte ens att starta nu så.. :roll: :evil:

Har en K850i sen i julas nån gång.. den har självdött en gång i en hel jävla vecka..

Tog slut på batteri, satte i laddarn och sen ville den inte starta upp.. till slut efter en vecka lyckades man få igång den och första jag gjorde var att uppdatera den, har fungerat sen dess men litar inte ett skvatt på den..
Har blivit segare efter uppdateringen med!

I övrigt tyckte jag den var helt ok..
zalsson

Post by zalsson »

Sålt min iphone... för dålig batteritid och något för stor enligt mig. Men sjukt kul att pilla på och fungerade utmärk i övrigt.
Mr EmCom

Post by Mr EmCom »

zalsson wrote:Sålt min iphone... för dålig batteritid och något för stor enligt mig. Men sjukt kul att pilla på och fungerade utmärk i övrigt.

Sant det är negativt. Plus att det faktist blev sämre batteritid och flyt i luren efter senaste uppdateringen, men det fixar dom säkert till nästa..

ang Silverboys youtube länk, Jag tycker man ska varna innan man länkar till såndär.. Riktigt obehagligt! (edit: Ja, jag blundar för verkligheten)
David Levin
0736807188
Örebro

e23 725 TDS
e24 635i
e36 323i (s50)
Falck

Post by Falck »

ramberg wrote:
Bin_Larsson wrote:
Bödvar wrote:
Falck wrote:Köp ingen sony K850i. sämsta skit som någonsin tillverkats.

Nä dra åt helvete, sämre skit får man leta efter.

usch

instämmer i klagokören!! min går inte ens att starta nu så.. :roll: :evil:

Har en K850i sen i julas nån gång.. den har självdött en gång i en hel jävla vecka..

Tog slut på batteri, satte i laddarn och sen ville den inte starta upp.. till slut efter en vecka lyckades man få igång den och första jag gjorde var att uppdatera den, har fungerat sen dess men litar inte ett skvatt på den..
Har blivit segare efter uppdateringen med!

I övrigt tyckte jag den var helt ok..

Det som var bra var att det blev riktigt bra bilder som man knäppte, faktiskt. men nu är den helt värdelös. Blir ett stort jävla brus av bilden bara. :evil:
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M

Garaget

BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
ramberg

Post by ramberg »

Falck wrote:Det som var bra var att det blev riktigt bra bilder som man knäppte, faktiskt. men nu är den helt värdelös. Blir ett stort jävla brus av bilden bara. :evil:

Det kan jag hålla med om!
Bilderna blir imponerande bra, men har lyckats få en massa repor på plasten framför kameran så de har sjunkit en hel del i kvalité nu dock. :evil:
Post Reply