Page 2 of 2
Posted: 19 Jun 2006, 19:40
by Codac
okej, tackar så mycket..Ska man öppna den för att den ska spännas..+ att det sitter bara 4a kontaktorer vid i kopplingen och orginal sitter det 5..Gör det något ? Mvh
Posted: 20 Jun 2006, 12:00
by Codac
Ingen som vet eller ?
Posted: 20 Jun 2006, 12:35
by Chrille
Plocka av plastlocket så förstår du hur man skall spänna den..
Posted: 20 Jun 2006, 14:59
by Codac
Du vet inte vad man ska göra med elektroniken..? Går det att köra med 535,ans ? Mvh
Posted: 20 Jun 2006, 15:17
by Tysken
Jag gjorde inte nåt med min. Behövde inte kugga den heller. Prova dig fram så ser du.
Posted: 21 Jun 2006, 20:03
by Codac
Tysken wrote:Jag gjorde inte nåt med min. Behövde inte kugga den heller. Prova dig fram så ser du.
Kör du också med din på trycksidan ? Kan jag inte köra den på trycksidan så måste jag i så fall dra in det ena tryckröret inne i skärmen..Och det slipper jag gärna...Så jag hoppas verkligen att det går att ha den där..mvh
Posted: 21 Jun 2006, 21:32
by Tysken
Ja jag hade den på trycksidan och det funkade kanon. Sen vet jag inte om den håller för mycket högre tryck än de 0.5 bar jag laddade.
Posted: 22 Jun 2006, 13:01
by Codac
Chrille wrote:Fjäder kommer förmodligen behöva spännas ganska mycket för at den inte skall stanna när du ger fullgas från tomgång samt att den inte ska fetta satan på låga varv.
Pröva dig fram..
Hur mycket laddar du ? Jag tänkte ladda 08 - 09...Mvh
Posted: 22 Jun 2006, 17:16
by Chrille
jag kör 0,8.... gick i 200 mil sen sköt ja toppackningen.
Posted: 22 Jun 2006, 17:23
by Zwofurti
jag tänkte köra på trycksidan ändå.
har funderat lite och det känns ändå som att det borde bli ÄNNU segare respons med lmm:en 1,5 meter bort från spjällhuset.
frågan är dock hur jag ska få på en tryckslang på lmm:en, då det är fyrkantigt inlopp, får göra en platta och svetsa på ett rör tror jag.
Posted: 23 Jun 2006, 01:25
by Codac
fyrkantig ? Det är inte min..Tackar för alla svar ; )
Posted: 23 Jun 2006, 10:19
by Turbo_maniac
Hur mycket fick du spänna din lmm chrille..??
För min surar som fan på tomgång å dör direkt när man trycker full gas..
Åt vilket håll ska man vrida??
Posted: 25 Jun 2006, 15:03
by Chrille
jag har säkert spännt ett varv o lite till...
Hmm, du snurrar åt det hållet så att den blir mer spännd...
Posted: 25 Jun 2006, 17:22
by Zwofurti
Codac wrote:fyrkantig ? Det är inte min..Tackar för alla svar ; )
det är ju alla 320/325? anslutningen mott luftburken? man skruvar ju den mot luftburken med 4 skruvar.