Doktorn wrote:Ja, så här ser det ut! Bästa bil jag haft!
Det är fortfarande en volvo, säker på det är den bästa bil du haft? Kollar man under huven så kan man förstå ett citat som: "roligaste bil jag haft" dock!
bullen! wrote:jag försöker igen...
50000:- och min 242. kan även få björkar för ca 2 års eldning.
cool bil fast växelspaken förstör lite.. tycker du ska knö dit en hederlig M45-spak..
och byta till 14" plåtfälgar.. annars ser det ju bra ut med original ljuddämpare där bak och allt
har oxå en 242'a i samma kulör.. fast tyvärr en 76'a och med B21'a..
Doktorn wrote:Ja den ska regbes. Bilen är ju en -75 så det behövs bara en "strypning" av motorn till 225 hp tror jag det var.
Ska du regga den som ombyggt fordon, som nog är enda möjligheten. Så har du 15kw/100kg som gräns. Dvs ca 250hp vid 1250kg, å den lär vara tyngre än så.
man kan sänka effekten i motorn oxå. de som säger mot mig på det är för mycket paragrafryttare och har inte provat. för det rullar fler bilar här som har sänkt effekt på en maskin då det annars var för mycket effekt kontra tjänstevikt.
bullen! wrote:man kan sänka effekten i motorn oxå. de som säger mot mig på det är för mycket paragrafryttare och har inte provat. för det rullar fler bilar här som har sänkt effekt på en maskin då det annars var för mycket effekt kontra tjänstevikt.
det kan nog kanske gå, men jag tror inte effekten är problemet utan vridet med denna snurra.. man får bara ha 275 nm i en 240 kaross med ventilerade skivor oh 1031 axel.