Page 2 of 2

Posted: 24 Jul 2009, 12:50
by Nisse Järnet
Inga felmeddelanden i sprutet?

Posted: 24 Jul 2009, 13:46
by Christer K
Härligt!! :D

Posted: 24 Jul 2009, 19:17
by Jensa
Är turbon/avgashus lite liten i och med den tappar i effekt på höga varv?

Posted: 24 Jul 2009, 23:26
by Nisse977
Jo man kanske skulle haft 0,82 avgashuset, men det får duga som det är i nuläget.
Går det att byta till 0,82 huset utan att göra om något annat så som downpipe osv?

Kom på vad som var fel med tändningen... eller rättare sagt, jag satte dit originalspolen och vips var problemet borta med varmstarterna. Fattar inte varför det inte vill funka med MSD-spolen på låga varv?

Har dock varit ute och kört sönder toppackningen med originalspolen nu så det blir lite mek i helgen.... Toppen verkar ha klarat sig fint i alla fall. Värre var det med den gamla e28 535 kylarn som sprack haha!

Posted: 27 Jul 2009, 09:32
by Klangen
vansinnigt cool!

Posted: 02 Aug 2009, 18:19
by Nisse977
Nja, eftersom jag inte blivit klar med bilen för än nu, så har man inte haft så mycket nytta av hastighetsmätaren om man säger så ;)

Har dock en 2,65 diff som bilen bör göra 300km/h+ med, så man får väl testa det när andan faller på :D