Film: Skitcool M3 E30 sugis

Här lägger vi upp bilder och filmer på våra och andras fräna bilar mm.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

banzai

Post by banzai »

Puppe wrote:beror nog på att han inte har vanosen i funktion, och har troligen ställt kamaxlarna för högsta effekt, För det var inte illa att få 535hk ur den så "lätt"

Enligt tråden på Z så har han vanosblockering men dom har inte rört kammarna alls då dom inte hade tid. Han kan säkert plocka ur mer effekt med lite kamlaborering :)
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
Grefven

Post by Grefven »

helt otroligt att folk börja lipa över att karaktär osv inte är bra mm mm.

detta är unikt och skitballt.
Livinloud

Post by Livinloud »

bullen! wrote:helt otroligt att folk börja lipa över att karaktär osv inte är bra mm mm.

Avundsjuka?
Strandholm

Post by Strandholm »

Livinloud wrote:
bullen! wrote:helt otroligt att folk börja lipa över att karaktär osv inte är bra mm mm.

Avundsjuka?

Vidareutveckla gärna hur du tänkte nu.
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Nox

Post by Nox »

Helvette vilket ljud! VILL HA!
Livinloud

Post by Livinloud »

Amplify wrote:
Livinloud wrote:

Avundsjuka?

Vidareutveckla gärna hur du tänkte nu.

Känner du dig träffad?
Ripper

Post by Ripper »

Oj klev jag på en öm tå för dig eller??

INGEN som "lipat" som du vill kalla de, jag började med att skriva att jag diggar bilen stenhårt för slippa såna dryga inlägg som ditt!

Skrev mer mitt inlägg i nyfikenhet över hur karaktären/registret är irl eftersom de ofta blir lite snevridet på film, Men jag förstår att folk borde vara och tycka mer som dig, de blir lättare då;)
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
Mats Ivarson

Post by Mats Ivarson »

Tror kammarna står rätt bra för effekt, finns nog inte mycket mer att hämta där. Med lite tidigare sättning på insug kan man troligen vinna lite mellanregister men jag tror inte det är värt det, för man förlorar någon annanstans.
Studerat en del FEV rapporter från bland annat BMW M3 E46 3.2 hur de lagt kamtiderna, även Honda S2000 mm och börjar nog få en hygglig (teoretisk) känsla för vad som verkar fungera. Det jag kom fram till stämde bra med andras rekommenderingar också.

Mats
Grefven

Post by Grefven »

Ripper wrote:

INGEN som "lipat" som du vill kalla de, jag började med att skriva att jag diggar bilen stenhårt för slippa såna dryga inlägg som ditt!

Skrev mer mitt inlägg i nyfikenhet över hur karaktären/registret är irl eftersom de ofta blir lite snevridet på film, Men jag förstår att folk borde vara och tycka mer som dig, de blir lättare då;)

verkar som det var jag som trampade någon på tårna :lol: :lol:

du kommer möta personer som tycker olika och som berättar det för dig hela livet. acceptera det.
Ripper

Post by Ripper »

bullen! wrote:
Ripper wrote:

verkar som det var jag som trampade någon på tårna :lol: :lol:

du kommer möta personer som tycker olika och som berättar det för dig hela livet. acceptera det.
Ha ha rolig du, lyckas vända på den!

Se ex på Mats inlägg, de var sån info jag söker, bra!
Gallardo

Post by Gallardo »

Garanterat 10x coolare än en valfri turbomaskin på dryga 500hk :) Grattis! :D
Small hustlin'
Ripper

Post by Ripper »

Gallardo wrote:Garanterat 10x coolare än en valfri turbomaskin på dryga 500hk :) Grattis! :D
Nja de beror på :D

Om nu robbz bestämmer sig för att han är nöjd med 500hk i sin yber grymma bmw så skulle jag ALLA dagar i veckan ta den! :twisted:
korre

Post by korre »

Fyfan, detta är precis vad jag vill ha!
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Gallardo

Post by Gallardo »

Ripper wrote:
Gallardo wrote:Garanterat 10x coolare än en valfri turbomaskin på dryga 500hk :) Grattis! :D
Nja de beror på :D

Om nu robbz bestämmer sig för att han är nöjd med 500hk i sin yber grymma bmw så skulle jag ALLA dagar i veckan ta den! :twisted:

Hehe men känns som att vem som helst här inne åker runt med M20/M50 snurra och plockar ut 500hk. Därför tycker jag det är mycket läckrare med en vass sugis på samma effekt :)
Small hustlin'
micke g

Post by micke g »

jag får lov och erkänna jag är avundsjuk... varför står de inte en sån go bil på min garageuppfart :?
m3gtfigge

Post by m3gtfigge »

Denna bil ger mig ståkuk :twisted:
Keep The Throttle
WFO
Wide Fucki´n Open
Grefven

Post by Grefven »

jag hade bytt bort min m3 utan att blinka mot denna om det nu är lite möda lagd bak ombyggnationen.
Post Reply