Page 2 of 4
Posted: 10 Jun 2006, 02:07
by erikkihl
Kör med Nira i3+, kanon nöjd...!
Posted: 10 Jun 2006, 03:21
by Fear This
markus wrote:Vet du någon stans det finns info om detta ?
nope tyvärr, har bara kikat på nån box samt skummat igenom katalogen på sortimentet.. testa sök på nätet då jag inte har någon mer info om det.. ska vara utveckad av några folk från bosch(än en gång om jag inte minns tokfel) & som sagt tidigare smidigt att bara plugga in men jobbigt om man byter motor/bil att köra plug&play
mvh
Posted: 11 Jun 2006, 02:52
by Bäckis
bmw patrik wrote:hej
orginal motronic m20b25 bromsad till 450hk och 602nm
Skriv inte original när det är ommappat. Man kan såklart lura fram mkt pulver genom lite klur med original, men oftast slutar det med motorskott när folk håller på.
Posted: 11 Jun 2006, 11:09
by Johnny H
DTA P8PRO kör även jag med!
Funkar fint och tändstegen klarar att ge gnista med över 2 bars ladd och orginal 2 elektrods tänstift.
Posted: 11 Jun 2006, 18:44
by Per Eriksson
MS V2.2 med extrakoden.
Posted: 11 Jun 2006, 21:33
by Insanity
DTA P8pro så klart..=)
Posted: 11 Jun 2006, 21:57
by peppe
VEMS V3.2
Posted: 12 Jun 2006, 12:49
by flp
VEMS V3.2 här också
Posted: 12 Jun 2006, 13:06
by bmw_fredde
Autronic/msd
Posted: 12 Jun 2006, 13:45
by struten
autronic smc +msd dis4
Posted: 12 Jun 2006, 13:51
by Nicke Nyman
VEMS V3.2
Posted: 12 Jun 2006, 14:54
by Bmwandreas
Jag kör MS i M3an:)
Posted: 12 Jun 2006, 15:58
by Per Eriksson
det tror jag på lika lite som tomten
Posted: 12 Jun 2006, 17:47
by bmw_pelle
V.E.M.S !
Posted: 12 Jun 2006, 17:49
by slaup
dta p8 pro ska jag använda!
m10 turbo
Posted: 12 Jun 2006, 19:49
by kallevedlund
MS V2.2 EXTRA