Posted: 28 Apr 2009, 11:24
åkte min touring men var inte in i stan med den nå för snutarna var så bråkiga tyvkte jag. den lär inte gå upp i rök. att du inte bara ringde mitt nummer står juh i signaturen
Det tänkte jag inte på. :/Nemesis_turbo wrote:åkte min touring men var inte in i stan med den nå för snutarna var så bråkiga tyvkte jag. den lär inte gå upp i rök. att du inte bara ringde mitt nummer står juh i signaturen
du som var ute på ecenter o svarva runt??Nemesis_turbo wrote:åkte min touring men var inte in i stan med den nå för snutarna var så bråkiga tyvkte jag. den lär inte gå upp i rök. att du inte bara ringde mitt nummer står juh i signaturen
jupp. dock örsta kvällen med nya chassit och nya diffen nu går det bättre där blev det mest bara runt runt..Falck wrote:du som var ute på ecenter o svarva runt??Nemesis_turbo wrote:åkte min touring men var inte in i stan med den nå för snutarna var så bråkiga tyvkte jag. den lär inte gå upp i rök. att du inte bara ringde mitt nummer står juh i signaturen
Kan ju bara säga att bilen din hördes! stod på donken o hörde att de var någon där ute o härja. väl inne på ecenter låg det som en dimma o lukta DÄCKNemesis_turbo wrote:jupp. dock örsta kvällen med nya chassit och nya diffen nu går det bättre där blev det mest bara runt runt..Falck wrote:du som var ute på ecenter o svarva runt??Nemesis_turbo wrote:åkte min touring men var inte in i stan med den nå för snutarna var så bråkiga tyvkte jag. den lär inte gå upp i rök. att du inte bara ringde mitt nummer står juh i signaturen
Nobbe wrote:Då behöver du nog inte va orolig.Hansa wrote:Orginal M50B25 på 192hk är inget effektmonster direkt =)Nobbe wrote:som skrivet tidigare, dom är känsliga mot hög olje-temp. så en kylare är absolut inget fel att ha. har man mkt effekt så skulle iaf jag byta direkt till en mekanisk lsd ist! den låser ju med momentet över klumpen så..![]()
Nä, men seriöst så vet ja inte hur bra BMW:s visco diffar är, har en själv på min egna "projekt-bil" (världens längsta projekt fö) dock av annat märke, den håller sånär för original ca 300hk.
Robbz körde med ix viscodiff på e30:n för typp 7år å 300hästar sen., men den pajja av andra orsaker, dreven sprängdes i småbitar.
Nja, en diffbroms knäcker man inte i första taget, då den bygger på andra principer än en visco.Rsjerry wrote:Kanske är olika från diffbroms till diffbroms![]()
hahah jag Förstår!Nemesis_turbo wrote:SKYLDIG!
då kanske du fårsår varför jag undvek centrum. han som besitigade min bil måste ha varit döv för så lät den när jag besirktigade
Falck wrote:Kan ju bara säga att bilen din hördes! stod på donken o hörde att de var någon där ute o härja. väl inne på ecenter låg det som en dimma o lukta DÄCKNemesis_turbo wrote:jupp. dock örsta kvällen med nya chassit och nya diffen nu går det bättre där blev det mest bara runt runt..Falck wrote: du som var ute på ecenter o svarva runt??