Lägg upp info om ditt projekt.
Moderators: purepfcom , Pimplaren , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 20 Jul 2006, 21:49
min kami m5 skulle lige have ny motor. 89000km også var under motor død
Men vi har lagt en anden i der har kørt 30000km, der er to film fra de første test ture.
Nisse977
Posts: 1763 Joined: 28 May 2006, 08:34
Location: Göteborg
Contact:
Post
by Nisse977 » 20 Jul 2006, 23:53
Med BiTurbo måste du få väldigt bra Spol up!!
Nice projekt! Kul med något lite annorlunda!
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 22 Jul 2006, 10:12
Nisse977 wrote: Med BiTurbo måste du få väldigt bra Spol up!!
Nice projekt! Kul med något lite annorlunda!
tak nisse977. bilen bliver lavet til salg, så håber den kommer til at køre super godt
Last edited by
bmwturbo on 26 Aug 2006, 18:13, edited 1 time in total.
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 26 Aug 2006, 18:08
Der kommer billeder af e30`er imorgen
worre
Posts: 764 Joined: 05 Dec 2005, 08:06
Location: Piteå
Contact:
Post
by worre » 30 Aug 2006, 20:54
börjar ta sig
Nisse977
Posts: 1763 Joined: 28 May 2006, 08:34
Location: Göteborg
Contact:
Post
by Nisse977 » 31 Aug 2006, 08:47
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 31 Aug 2006, 20:03
Hej
Det bliver omkring 1bar, den skal køre med original motorstyring, dog med 535 massemåler og m5 dyser.
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 03 Sep 2006, 19:04
Hej igen..
Jeg har lige haft bilen startet
dog unden alle fitting men den lyder bare fed......
Nisse Järnet
Posts: 6624 Joined: 26 Nov 2005, 11:58
Location: Stockholm norrort
Post
by Nisse Järnet » 03 Sep 2006, 21:06
Ser ut som om du har satt oljan till turbon vid oljefiltert med banjokopplingar? Hur funkar det jämfört med oljetrycksgivaren? Ser ju lättare ut sådär
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 04 Sep 2006, 20:54
Nisse Järnet wrote: Ser ut som om du har satt oljan till turbon vid oljefiltert med banjokopplingar? Hur funkar det jämfört med oljetrycksgivaren? Ser ju lättare ut sådär
Hej Nisse jarnet. Ja olietryk til turbo´erne er taget ved oliefilterhuset, det funkere meget godt.
Clew
Posts: 662 Joined: 21 Nov 2005, 21:32
Location: Eskilstuna
Contact:
Post
by Clew » 12 Sep 2006, 02:25
Du har fått till rören bra! Kommer blir grymt med dubbelturbo!
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 12 Sep 2006, 20:46
Clew wrote: Du har fått till rören bra! Kommer blir grymt med dubbelturbo!
Tak.
Så fik jeg lavet udstødnings røret færdig. regner med at få den ud at køre på søndag
e21 3.23i
Posts: 1 Joined: 27 Sep 2006, 19:20
Post
by e21 3.23i » 04 Oct 2006, 18:44
videos ?????????????
,
EGETUNING & PERFORMANCE SHOP
bmwturbo
Posts: 69 Joined: 29 Apr 2006, 19:35
Post
by bmwturbo » 14 Oct 2006, 18:05
e21 3.23i wrote: videos ?????????????
Hej e21. jeg har nu testkørt bilen ca 1000km med 0,3bar, den køre rigtig godt. Jeg er lige flyttet og er ved at lave ny værksted der hjemme, så det kniber lige lidt med tiden. Men jeg tager lige noget video imorgen.