birro e30 turbo touring
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
birro wrote:FugitivE wrote:Är det snubben i Orminge som du lämnade in grejerna hos?
Mvh Kevin
jupp, finns dock rätt många men jag lämnade mina till svenska blästring eller vafan dom heter 2 st snubbar som håller på
Aha trodde det bara fanns en gubbe där som höll på
Tänkte på honom som man måste gå förbi massa junk innan man kommer till portarna
Vad blir det för bussningar och sådant sen då?
Mvh
FugitivE wrote:birro wrote:FugitivE wrote:Är det snubben i Orminge som du lämnade in grejerna hos?
Mvh Kevin
jupp, finns dock rätt många men jag lämnade mina till svenska blästring eller vafan dom heter 2 st snubbar som håller på
Aha trodde det bara fanns en gubbe där som höll på
Tänkte på honom som man måste gå förbi massa junk innan man kommer till portarna
Vad blir det för bussningar och sådant sen då?
Mvh
De blir PPF bussningskit(motor,vlåda,diff och silentblock) i delrini
Sen millway bärarmsbussningar i delrini. Kommer nog bli stumt å fint
Hur går det för dig då? lack snart?
btw! har ni nån krängare till bak liggandes?
Har en tröskel kvar att laga, sen någon pressad plåt till. Sen så kanske, KAANSKE man får se lite färg på underredet
Ska bli skönt o få ner kärran från vaggan sen också.
Hade en krängare på min innan jag rev ner den igen, iallafall. Så den borde finnas om inte annat. Kanske bror min har snott den om inte han hade en
Annars har jag det liggandes som sagt ja. Ska höra med han när han kommer hem från jobbet.
mvh
Ska bli skönt o få ner kärran från vaggan sen också.
Hade en krängare på min innan jag rev ner den igen, iallafall. Så den borde finnas om inte annat. Kanske bror min har snott den om inte han hade en
Annars har jag det liggandes som sagt ja. Ska höra med han när han kommer hem från jobbet.
mvh
Så! nu har jag fått tillbax mina grejjer från blästring och lack. Blev nån svart 2k epoxy färg som tydligen ska vara bra.
Fick göra om soppapumpen också då jag hade en 87 kaross förut och denna är 89 då inte armaturen ser likadan ut.
Sen en liten bonusbild på hur fint motorrummet blev för att vara lackat utomhus när det blåste
Nu sticker jag iväg med jobbet till tyskland tills på fredag så då blir det inte mycket gjort. Ska slänga iväg en beställning på bussningar till bakvagnen så kanske man får dom när man är tillbax.
Fick göra om soppapumpen också då jag hade en 87 kaross förut och denna är 89 då inte armaturen ser likadan ut.
Sen en liten bonusbild på hur fint motorrummet blev för att vara lackat utomhus när det blåste
Nu sticker jag iväg med jobbet till tyskland tills på fredag så då blir det inte mycket gjort. Ska slänga iväg en beställning på bussningar till bakvagnen så kanske man får dom när man är tillbax.
Har pressat ur alla gamla bussningar och pressat i alla nya så nu är det plast i hela bakvagnen.
Har börjat dra bromsrör också. Är i princip klar, saknas bara 2 st slangar mellan bärarmen och T-korset i karossen som jag tänkte åka iväg till hydroscand och få pressade.
Var iväg till linus och köpte en M-tech2 front av honom också. Lite måste man göra åt utsidan också
Har börjat dra bromsrör också. Är i princip klar, saknas bara 2 st slangar mellan bärarmen och T-korset i karossen som jag tänkte åka iväg till hydroscand och få pressade.
Var iväg till linus och köpte en M-tech2 front av honom också. Lite måste man göra åt utsidan också
- Strandholm