Falck wrote:Köp en, Jag lovar dej, heeelt underbara bilar att köra omkring i! bästa bil jag kört än så länge
E36 M3an ja hade va en dröm o köra oxå men krävs ju touring numera me käring o hund.. M5 touring hade varit ultimat! Svåra o hitta dock.. Får drömma över din så länge..
En sån är ja bra sugen på! finns en del riktigt snygga..
ja de vore perfekt d
hehe ja gör det =)=)
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Hansa wrote:Nejfan dax att ringa ASPEENDOOS och beställa nattamaaut man lär ju bygga på magen te beach 2009
jo den gör ju det än haha jaa längtar som fan vintertid äre hajjen som gäller , har du sett den någonting sen i lördags förresten? ;)
hahaha ring dit du, du har väl stämpel kort där tänker ja :D
Haha skulle jag ha stämpelkort där skulle dom gå i konkurs =) , Men dom jävlarna hade stängt så fick åka till mcd istället. andra sidan staun förfan, jag bor ju på stamvägen, nära och bra te aspendos vetty , Nää det har jag inte gjort, vad har du hittat på med den nudå?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:Nejfan dax att ringa ASPEENDOOS och beställa nattamaaut man lär ju bygga på magen te beach 2009
jo den gör ju det än haha jaa längtar som fan vintertid äre hajjen som gäller , har du sett den någonting sen i lördags förresten? ;)
hahaha ring dit du, du har väl stämpel kort där tänker ja :D
Haha skulle jag ha stämpelkort där skulle dom gå i konkurs =) , Men dom jävlarna hade stängt så fick åka till mcd istället. andra sidan staun förfan, jag bor ju på stamvägen, nära och bra te aspendos vetty , Nää det har jag inte gjort, vad har du hittat på med den nudå?
haha:D funkar ju lika bra där å hehe jaha ja nära då =)
var ute körde lite rally, men kom på efter att jag stämlpat in i en STORjävlasten att 518 är ingen rally bil!
Så på söndagen fick man agera plåtslagare
/// Falck
Crafted at BMW M
Haha ajj ajj ajjdå.. det blir gips =) , vart hände detta? du vet väll att dom har plogat upp en bana på gussesjön va? =) där kan man shladda på som fan. har dock inte vart upp dit och åkt något själv, är inge kul me fwd. jag va ju och hälsa på en lyktstolpe för nått år sedan när jag hade 740in =) sopslut me hela bakpartiet, tur det bara är slit och slängbilar man skrotat...
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:Haha ajj ajj ajjdå.. det blir gips =) , vart hände detta? du vet väll att dom har plogat upp en bana på gussesjön va? =) där kan man shladda på som fan. har dock inte vart upp dit och åkt något själv, är inge kul me fwd. jag va ju och hälsa på en lyktstolpe för nått år sedan när jag hade 740in =) sopslut me hela bakpartiet, tur det bara är slit och slängbilar man skrotat...
haha ne får vara sådär, man ska ju se att de varit vinter
detta hände in tha shadows of Bergvik. japp ja vet, vi har plogat en bana här hemma vi med, på bosjön. nära å bra
haha fränt:P ja de är tur det 740 finns de hur många som helst av så
/// Falck
Crafted at BMW M
Hansa wrote:Haha ajj ajj ajjdå.. det blir gips =) , vart hände detta? du vet väll att dom har plogat upp en bana på gussesjön va? =) där kan man shladda på som fan. har dock inte vart upp dit och åkt något själv, är inge kul me fwd. jag va ju och hälsa på en lyktstolpe för nått år sedan när jag hade 740in =) sopslut me hela bakpartiet, tur det bara är slit och slängbilar man skrotat...
detta hände in tha shadows of Bergvik. japp ja vet, vi har plogat en bana här hemma vi med, på bosjön. nära å bra
Aaahaa, äh så länge man inte gör illa sig eller dör så får det bli hur mycket skrot som helst! PS. dom har bytt pizzakartonger på Aspendos. DS! haha
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Aaahaa, äh så länge man inte gör illa sig eller dör så får det bli hur mycket skrot som helst! PS. dom har bytt pizzakartonger på Aspendos. DS! haha
haha exakt!!
jaså det var som fan hehee
/// Falck
Crafted at BMW M