Page 2 of 2

Posted: 01 May 2006, 23:38
by Nisse Järnet
Amplify wrote:Jag skulle då inte köra utan oljekylare på någon som helst typ av räser när det e standard på 325orna.

Ska pröva detta konceptet: Mattsvart block, originalkylare och original oljekylare och se om man kan knäppa lite folk på näsan som tycker att originalkylningen inte räcker till på en m20 turbo :)
Samma här! :) Har tjackat Biltema svat motorfärg, och motorn åkte ur idag ;)

Zwuforti: Var läcker din oljekyl? Finns ju två oringar som kanske bara måste bytas? Är ju inge svårt :) Min funkar iaf hur bra som helst, trots 26k mil!

Posted: 01 May 2006, 23:42
by ZAK
Zwofurti wrote:sådär ser den ut?



Det där var rysligt likt mitt garage =]

Posted: 02 May 2006, 09:02
by Zwofurti
ZAK wrote:
Zwofurti wrote:sådär ser den ut?



Det där var rysligt likt mitt garage =]


*oskyldig*

:lol:


grejen är juh att jag inte får tag i en till oljekylare komplett avnågon, så jag får sno den från brukisen till turboprojektet, och renovera den samtidigt.


den LÄKER( :lol: ) vid slangarna till anslutningen vid blocket.

är nå fula oringar som är torra, det fixar jag.