Page 2 of 2
Posted: 01 May 2006, 23:38
by Nisse Järnet
Amplify wrote:Jag skulle då inte köra utan oljekylare på någon som helst typ av räser när det e standard på 325orna.
Ska pröva detta konceptet: Mattsvart block, originalkylare och original oljekylare och se om man kan knäppa lite folk på näsan som tycker att originalkylningen inte räcker till på en m20 turbo

Samma här!

Har tjackat Biltema svat motorfärg, och motorn åkte ur idag
Zwuforti: Var läcker din oljekyl? Finns ju två oringar som kanske bara måste bytas? Är ju inge svårt

Min funkar iaf hur bra som helst, trots 26k mil!
Posted: 01 May 2006, 23:42
by ZAK
Zwofurti wrote:sådär ser den ut?
Det där var rysligt likt mitt garage =]
Posted: 02 May 2006, 09:02
by Zwofurti
ZAK wrote:Zwofurti wrote:sådär ser den ut?
Det där var rysligt likt mitt garage =]
*oskyldig*
grejen är juh att jag inte får tag i en till oljekylare komplett avnågon, så jag får sno den från brukisen till turboprojektet, och renovera den samtidigt.
den LÄKER(

) vid slangarna till anslutningen vid blocket.
är nå fula oringar som är torra, det fixar jag.