intressekoll kolfiberhuv e30
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
-
-
- Bmwandreas
- Moderator
-
Så, då har jag pratat med killen. Han kan fixa med fästen för org montering av huven.
Han beställer vilket epoxy som helst och eftersom det oftast är aktuellt med toppmonterad turbo så tar han det som tål mest värme. Han kör det inte i ugn och det blir porer som man får lägga i klarlack i för att få det bra. Kvaliteten kan man se på bilderna nedan.
pris blir 3-4000:- anmälan här är bindande. Han hämtar huven nästa vecka så leveranstiden blir hyfsat snart

Han beställer vilket epoxy som helst och eftersom det oftast är aktuellt med toppmonterad turbo så tar han det som tål mest värme. Han kör det inte i ugn och det blir porer som man får lägga i klarlack i för att få det bra. Kvaliteten kan man se på bilderna nedan.
pris blir 3-4000:- anmälan här är bindande. Han hämtar huven nästa vecka så leveranstiden blir hyfsat snart

-
Jag ska köra med skalet plus att han gjuter in stålplattor som jag gängar upp så att de bakre "glidskenorna" används som på org.
dvs jag skjuver i huven i de rännorna vid torpedväggen sen lägg jag ned fronten av huven och låser de med huvlås, körde så på min förra huv men då vart huven lite tung att lyfta av och på. Det blir mellan 3-4000:- beroende på hur man vill ha det med dessa infästningar.
Jag sa även att iaf jag inte behöver den där nedgjutningen där som BMW-emblemet sitter
dvs jag skjuver i huven i de rännorna vid torpedväggen sen lägg jag ned fronten av huven och låser de med huvlås, körde så på min förra huv men då vart huven lite tung att lyfta av och på. Det blir mellan 3-4000:- beroende på hur man vill ha det med dessa infästningar.
Jag sa även att iaf jag inte behöver den där nedgjutningen där som BMW-emblemet sitter
fulingbusen wrote:Jag ska köra med skalet plus att han gjuter in stålplattor som jag gängar upp så att de bakre "glidskenorna" används som på org.
jag vill ha främre fästen. jag vill inte ha klarlack om det ens var meningen. Mblem kan man leva utan.

mcLaren 570s
-
kanske en dum fråga---->men var ligger karlstad hur långt från stholm eller göteborg?
jag tänkte om man skulle ta en hur lågnt det skulle bli att hämta den ifall jag tar en?
jag tänkte om man skulle ta en hur lågnt det skulle bli att hämta den ifall jag tar en?
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Sök på www.hitta.sePaparaZZi wrote:kanske en dum fråga---->men var ligger karlstad hur långt från stholm eller göteborg?

Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
tack
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
-
ok, uppfattatossie wrote:bara främre fästet.fulingbusen wrote:Ok, så du vill alltså ha med både främre och bakre fästen eller bara främre?
Kihl, ville du ha med några fästen?
Om man vill lägga klarlack så gör man det själv, det ingår alltså inte.
Ingen annan än oss 3? jag behöver besked innan nästa vecka