att polisen orkar..
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Blev stoppad igår, rutin kontroll av körkort bara Hade mött en annan polisbil på fullt ställ 2min tidigare så trodde jag skulle få lite skit för det men icke
Trevliga poliser iaf, frågade om jag hade stoppat ner nått kul i bilen. När jag sa nej så tyckte han att det var tråkigt haha. Sen frågade han lite om jag hade nån annan bil å jag nämnde m535an så blev han lite frågvis
Kul med bilintresserade poliser!
Trevliga poliser iaf, frågade om jag hade stoppat ner nått kul i bilen. När jag sa nej så tyckte han att det var tråkigt haha. Sen frågade han lite om jag hade nån annan bil å jag nämnde m535an så blev han lite frågvis
Kul med bilintresserade poliser!
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
535 -87 x2 525 -92 523 -97
När ja hade 740in va ja lite bevakad. Åkte inte å lekte allt för mycke. Nu har ja kört mä 320en i 2 vecker. Ingen som brytt sig. Mötte snuten i rondellen å drog botten efter de. Nästa gång man mötte dem så vinka de å log. Den ena gav tummen upp
Å ja va väl nästan först med e30 i stan. 325an alltså. Efter de så har de bara fyllts på så nu ä de 6st exl min 325a. Polisen åker mer te slumkvarteren å krogarna än å bry sig om oss.
Men klappsänkta volvos blir stoppade då å då. Så kom te säffle å kör
Å ja va väl nästan först med e30 i stan. 325an alltså. Efter de så har de bara fyllts på så nu ä de 6st exl min 325a. Polisen åker mer te slumkvarteren å krogarna än å bry sig om oss.
Men klappsänkta volvos blir stoppade då å då. Så kom te säffle å kör
E30 325 Projekt. Ska riktas
Bmw e30 327. Ska trimmas
Bmw e30 327. Ska trimmas